چهارشنبه 6 شهریور منتشر می شود؛

هفته نامه تاریخ شفاهی ایران با نقدها و یادداشت هایی تازه

هفته نامه الكترونیك تاریخ شفاهی ایران هر چهارشنبه با مطالبی تازه و با موضوعات مرتبط به آن هفته توسط محققان و پژوهشگران دفتر ادبیات انقلاب اسلامی حوزه هنری منتشر می شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری حوزه هنری؛ هفته نامه الكترونیكی تاریخ شفاهی بستر مناسبی فرهم كرده تا آخرین نظرات و دستاورد های تاریخ شفاهی و رشته های مرتبط با تاریخ، با سهولت بیشتری در اختیار پزوهشگران و علاقه مندان به تاریخ شفاهی قرار گیرد.

هفته نامه الكترونیكی تاریخ شفاهی كه با تكیه بر توانایی شفاهی كاران، نویسندگان و علاقه مندان به این شیوه تارخ نگاری فعالیت خود را از آبان 1389 آغاز كرده است، ضمن انتشار به دو زبان فارسی و انگلیسی بر روی سایت تاریخ شفاهی ایران، هر هفته به پست الكترونیكی علاقه مندان، پژوهشگران و تاریخ نگاران كشور نیز ارسال می شود.

زمینه فعالیت هفته نامه در بخش های سفرنامه نویسی، خاطره نگاری، گزارش های تاریخی، یادداشت های روزانه، روزشمارها و ... است. در این شماره غلامرضا آذری خاكستر نقدی بر كتاب "جاده جنگ" به نگارش درآورده است، همچنین محمود فاضلی كتاب خاطرات سیاسی قوام السلطنه را مور بررسی و نقد قرار داده است. مقالات و یادداشت های تخصصی دیگری نیز با موضوعاتی همچون نخست وزیری مصدق و ... در این شماره هفته نامه منتشر می شود.

علاقه مندان می توانند چهارشنبه ها، هفته نامه تاریخ شفاهی ایران را از طریق سایت ohwm.ir مشاهده و جهت دریافت آن از طریق پست الكترونیك به قسمت "درخواست اشتراك" مراجعه كنند./ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار