لرستان/

چاپ بیش از یک‎هزار و 600 عنوان کتاب در حوزه پژوهشی نماز

معاون فرهنگ، آموزش و پژوهش ستاد اقامه نماز کشور گفت: ارزیابی اجلاس‎های نماز گذشته، نشان از تأثیر این اجلاس‎ها بر فرهنگ‎سازی نماز دارد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران لرستان سید محمد عبداللهی افزود: تا به حال 7 جلسه هماهنگی بین دبیرخانه دائمی و کمیته‎ها تشکیل شده که خوشبختانه برابر تقویم زمانی داده شده به 6 کمیته کارها انجام شده و فعالیت‎های مؤثر سخت‎افزاری و نرم‎افزاری خوبی را از آنها شاهد بوده‎ایم.

معاون فرهنگ، آموزش و پژوهش اذعان کرد: چاپ بیش از یک‎هزار و 600 عنوان کتاب در حوزه پژوهشی نماز، رویکرد خوب فیلم‎سازان به نماز، دسترسی آسان مردم به نمازخوان‎ها نسبت به گذشته، توجه و حساسیت مدیران کشور به موضوعات نماز به لحاظ فرهنگی و اجتماعی از اقدامات مثبتی است که در جهت اقامه نماز تا به حال در کشور صورت گرفته است.

وی ادامه داد: ارزیابی 21 اجلاس گذشته و آثاری که این اجلاس‎ها در جامعه داشتند حاکی از این است که این اجلاس می‎تواند در درازمدت آثار مؤثری بر فرهنگ‎سازی نماز در سطح کشور داشته باشد.

عبداللهی تصریح کرد: تاکنون بیش از یک‎هزار و 700 مسجد در بین راه‎ها ساخته شده و بیش از 30 هزار طلبه جوان در آموزش و پرورش دست‎اندرکار هستند که اینها گوشه‎ای از نتایج برگزاری اجلاس‎های نماز است. دبیر اجلاس سراسری نماز در کشور افزود: همچنین طی این اجلاس‎ها رویکرد رسانه نیز نسبت به نماز رویکردی فنی شده است.

او اظهار کرد: اجلاس‎ها با پیام مقام معظم رهبری همراه بوده و هرساله برگزار می‎شوند که امیدواریم محوری عملیاتی برای سایر فعالیت‎ها باشند./س

برچسب ها: چاپ ، کتاب ، پژوهشی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.