ایلام/

۲۶۱ اثر به جشنواره ملي رضوي ايلام ارسال شد

مدير كل فرهنگ و ارشاد اسلامي ايلام گفت: ۲۶۱ اثر از علاقه مندان سراسر كشور به دبيرخانه جشنواره ملي رضوي در اين استان ارسال شده است.


 به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ علي گهرسودي با بیان این مطلب افزود: اين آثار شامل خاطره نويسي و سفرنامه نويسي با موضوع رضوي بوده كه براي هشتمين سال متوالي در ايلام همزمان با دهه كرامت برگزار مي شود.
وي استقبال جشنواره امسال را مطلوب ارزيابي كرد و افزود: مهلت ارسال آثار پايان يافته و كار بررسي آنها توسط سه تن از داوران برجسته استان در حال انجام است.
گهرسودی  زمان برگزاري اين جشنواره را ۱۷ شهريور ماه عنوان كرد و ادامه داد: جشنواره امسال در دو گروه سني بالاي ۱۸سال و زير ۱۸سال برگزار و در هر بخش هشت نفر به عنوان برگزيده معرفي و مورد قدرداني قرار مي گيرند.
مدير كل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان ايلام بيان كرد: برگزيدگان نخست هر بخش نيز به جشنواره فرهنگي، هنري امام رضا(ع) كه همزمان با ميلاد با سعادت اين امام همام در خراسان رضوي برگزار مي شود، راه خواهند يافت.
وي اشاعه و ترويج فرهنگ منور رضوي، گسترش فعاليت هاي فرهنگي هنري و مذهبي و مرتبط با سيره ائمه معصومين بويژه امام رضا (ع) و گراميداشت توليد كنندگان و پديدآورندگان آثار برتر فرهنگي هنري در زمينه سيره، شخصيت و معارف امام رضا (ع) و كمك به انتشار گسترده تر اين آثار را از اهداف برگزاري اين جشنواره برشمرد. /س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.