رودهن/

تعاملات وزارت کشور و بخشدار سابق بخاطر جلوگیری از تبعات اجتماعی و امنیتی بود

فرماندار شهرستان پردیس گفت : از آن طرف این جاگاه بنزین و گاز را به مردم بفروشد و پول آن را به شرکت های مربوطه پرداخت نکند شکل نا مناسبی دارد که ما متولیان دولتی باشیم که در دریافت مطالبات و حق و حقوق خود عاجز باشد این طور نیست اگر همکاران ما در وزارت کشور و بخشدار سابق این منطقه یک مقداری در این رابطه تعامل کردند و آن بخاطر این امر بود که تبعات امنیتی و اجتماعی ایجاد نکند.

ایرج بیگدلو در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن گفت: تنها پمپ بنزین این شهر از سال 89 راه اندازی شده است و مبالغی به شرکت ملی گاز و فرآورده های پخش نفتی بدهکار بوده است این بدهی از سال 89 تجمیع شده است و تا اواخر 91 من در جریان این موضوع قرار گرفته ام و از این اختلاف مطلع شدم و بعد از تعطیلات عید نوروز و هم زمان با شروع پروسه انتخابات این موضوع را هم پیگیری کردم و دیدم .

وی در ادامه این مطلب تصریح کرد :متاسفانه این جایگاه با برخورداری از 400 میلیون اعتبارات بلاعوض بیش از یک میلیارد و 200،300میلیون تومان تاسیسلات و تجهیزات سی ان جی بوده که از طرف دولت به صورت رایگان نصب شده است و حدود سه هزار و 400،500 متر زمین در اختیار این جایگاه گذاشته شده است .

فرماندار شهرستان پردیس اضافه کرد :بخشی از آن برای استفاده از این جایگاه و عرضه بنزین مورد استفا ده قرار گرفته و حدود هزار و 200،300متر آن به شکل فریز توسط سرمایه گذار نگهداری شده است تا تغییر کار بری ایجاد کند و به صورت تجاری استفاده کند ضمن اینکه در همین فضای موجود هم 20درصد رابه فضای تجاری اختصاص داده است .

وی گفت:با توجه به اینکه سرانه تجاری این منطقه آن طور که باید و شاید تعریف نشده است و مغازه در این منطقه گران است و در میدان های اصلی این شهرستان مانند عدالت در پردیس رقم متراج مغازه ها از مناطق تهران مانند تجریش بیشتر است و باعث شده تا زیاده خواهی بخش خصوصی در این منطقه زیاد باشد.

بیگدلو ابراز داشت:از آن طرف این جاگاه بنزین و گاز را به مردم بفروشد و پول آن را به شرکت های مربوطه پرداخت نکند شکل نا مناسبی دارد که ما متولیان دولتی باشیم که در دریافت مطالبات و حق و حقوق خود عاجز باشد این طور نیست اگر همکاران ما در وزارت کشور و بخشدار سابق این منطقه یک مقداری در این رابطه تعامل کردند و آن بخاطر این امر بود که تبعات امنیتی و اجتماعی ایجاد نکند.

فرماندار شهرستان پردیس اظهار داشت:گرنه همانطور که تانکر اول در این رابطه از شرکت نفت تحویل گرفت وم در مرحله دوم باید تصویه حساب می کرد بسیار بد است که این قضیه از سال 89 بماند بعد هم بگویند که با هم اختلاف حساب داریم طبق اظهارات شرکت نفت یک میلیارد 800 میلیون تومان بدهکار باشند و 850 میلیون تومان هم پول گاز بدهکار باشند بعد هر زمانی که پای حساب و کتاب به میان بیاید شلوغ کاری شود.

بیگدلو تصریح کرد:طبیعتا هر چه قدر این فضا غبار آلود شود و این آب گل آلود شود بیش از غریب به سه میلیارد تومان پول دست بخش خصوصی باشد و این موضوع زمان بر شود بخش خصوصی استفاده می برد به همین خاطر ما تا انتخابات در این رابطه مدارا کردیم و حتی جلسات متعددی با وجود اینکه فرمانداری مسئول مطالبات دستگاههای دیگر نیست باید پیگیری کنید دو طرف جلسات کارشناسی داشته باشند.

فرماندار شهرستان پردیس در خاتمه تاکید کرد:با این حال بنده در دفتر خودم بالای ده جلسه در این رابطه برگزار کردم و اختلافشان را بعد از نیمه سال 92 را حل کردیم ولی اختلافات قدیمی آنها متاسفانه حل نشد و کارشان به مراجع قضایی کشیده شد و هم اکنون هم در دست بررسی قرار داردزیاده خواهی بخش خصوصی این شرایط را رقم زده است و آروز داریم که این اختلاف هر چه زودتر برطرف شود./س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.