قم/

تجليل از افتخارآفرينان قم در المپيک ناشنوايان و مسابقاتي جهاني پيوند اعضاء

مدير کل ورزش و جوانان استان قم از افتخارآفرينان ورزش قم در مسابقات المپيک ناشنوايان جهان تقدير کرد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم، به پاس موفقيت‌هاي ارزشمندي که سه تن از ورزشکاران افتخارآفرين قم در مسابقات المپيک ناشنوايان جهان کسب کردند، مدير کل ورزش و جوانان از آنها قدرداني کرد.
اين افتخارآفرينان خانم ثريا پارس‌لاري و آقايان ميثم اخوان و سيدمرتضي جدايي بودند که در رقابت‌هاي جهاني ورزشکاران پيوند اعضاء و المپيک ناشنوايان جهان موفق به کسب مدال‌هاي رنگارنگ طلا، نقره و برنز براي استان قم و کشورمان شدند.
خانم ثريا پارس‌لاري در مسابقات جهاني ورزش‌هاي پيوند اعضاء در کشور آفريقاي جنوبي در رشته‌هاي دو و ميداني و بدمينتون اين مسابقات با حريفان رقابت کرد و طي آن در رده سني 30 تا 39 ماده پرتاب ديسک مدال نقره را به دست آورد، ضمن اينکه اين بانوي قمي در بخش انفرادي رشته بدمينتون نيز توانست مقام سوم و نشان برنز را از آن خود کند.
سيدمرتضي جدايي و ميثم اخوان نيز در رشته کاراته هر کدام به سه مدال دست يافتند،‌اين کاراته‌کاهاي قمي در کاتاي تيمي و کوميته انفرادي صاحب نشان برنز شدند و در کوميته تيمي نيز به مدال طلا دست يافتند تا بدين ترتيب رهاورد ورزشکاران عضو هيئت ورزش‌هاي ناشنوايان، بيماران خاص و پيوند اعضاء استان قم از مسابقات جهاني ورزشکاران پيوند اعضاء در آفريقاي جنوبي و المپيک ناشنوايان جهان در صوفيه بلغارستان 8 مدال رنگارنگ باشد./س
برچسب ها: قم ، تجلیل ، ورزشکاران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.