رأفت:

کادر فنی پرسپولیس برای بازی های خارج از خانه تدابیر ویژه بیاندیشد/آنچه ما دیدیم شبیه یک مسابقه فوتبال نبود!

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازی دو تیم فوتبال پرسپولیس و نفت تهران هیچ هیجانی نداشته و شباهتی با یک مسابقه فوتبال نداشت.

پایان رأفت پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس  در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران  افزود: تماشاگران  به  ورزشگاه آمدند تا از این بازی لذت ببرند اما بر خلاف تصور،هر دو تیم  کند و سنگین بازی کردند و  تیز هوشی مهاجم نفت باعث شد که بازی با تساوی بدون گل به پایان نرسد.

 رافت درباره عملکرد تیم فوتبال  پرسپولیس گفت:  پرسپولیس سه بازی داخل خانه را برده اما در سه بازی خارج ازخانه اش عملکرد ضعیفی داشته است به هر حال  کادر فنی برای بازی های بیرون از خانه باید تدابیر ویژه ای بیاندیشند.

 وی درباره شکست پرسپولیس مقابل تیم های سایپای کرج و نفت تهران در خارج از ورزشگاه خانگی اش گفت:  به طور حتم بازی  کردن در جایی غیر از ورزشگاه آزادی در روند تیمی پرسپولیس تاثیر منفی گذاشته است، همه تیم ها به طور قانونی می خواهند از حق میزبانی شان استفاده کنند و دو باشگاه  سایپا و نفت تهران از این حقشان نهایت استفاده را کرد و پرسپولیس را شکست داد.

رافت درباره عملکرد تیم فوتبال نفت تهران در این بازی گفت:  تیم نفت بازیکنان جوان و با انگیزه دارد و گل محمدی همه به درستی توانسته از این جوانان در ترکیب تیمش استفاده کنند و نتایج خوبی در لیگ  برتر کسب کنند.

 وی اظهار داشت: بازیکنان پرسپولیس دو برابر دیگر تیم ها باید انگیزه داشته باشند و با تمام وجودشان بازی کنند تا بتوانند جبران نتایج ضعیف گذشته را داشته باشند.

رافت درباره تعویض های انجام شده در این بازی گفت: تعویض های انجام شده جواب نداد و روند کند بازی بعد از تعویض ها هم ادامه داشت به نظرم رضا نوروزی بهترین بازیکن در این بازی بود و روی گل تیمش هم تاثیر گذار بود.

وی درباره احتمال حضور خلعتبری در تیم پرسپولیس بیان کرد: در صورتیکه پرسپولیس ها برای به خدمت گرفتن خلعتبری  برنامه  داشته باشند این بازیکن می تواند در روند هجومی تیم پرسپولیس تاثیر گذار باشد.

 وی درباره عملکرد تیم ها در لیگ سیزدهم  اظهار داشت: به نظرم  تیم فولاد خوزستان نسبت به دیگر تیم ها شرایطش در لیگ برتر بهتر است و انسجام تیمی خوبی دارد این تیم جزو مدعیان اصلی قهرمانی است  تیم استقلال به خاطر  داشتن  تعداد زیاد ملی پوش تا الان عملکرد خوبی در لیگ برتر داشته است، تراکتوریها امسال چندان خوب کار نکردند و این تیم در زمان اولیویرا هجومی تر بازی  می کرد تیم سپاهان هم تا الان  فراز و نشیب زیادی داشته و هنوز نتوانسته همانند فصل گذشته ظاهر شود.

 وی در پایان خاطر نشان کرد: اگر پرسپولیسی ها خواهان قهرمانی در لیگ سیزدهم هستند باید خودشان را از لحاظ فنی،  تکنیکی و روحی و روانی ارتقا دهند.

گفتنی است: تیم فوتبال پرسپولیس  مقابل نفت تهران با نتیجه یک بر صفر شکست خورد و در میانه جدول رده بندی قرار گرفت./آق

برچسب ها: آنچه ، ما ، دیدیم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار