توجه شبكه راديويي سلامت؛

تحكيم بنيان خانواده تا سبك زندگي سالم

مدير طرح و برنامه شبكه راديويي سلامت گفت: در برنامه هاي شبكه راديويي سلامت به دو مقوله مهم تحكيم بنيان خانواده و تغيير سبك زندگي توجه ويژه اي شده است.

دكتر اعتماد سعيد ،مديرطرح و برنامه شبكه راديويي سلامت در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران با بيان اين مطلب افزود: هدف از 24 ساعته شدن برنامه هاي شبكه راديويي سلامت استفاده تمامي افراد جامعه از آن است چرا كه در گذشته افرادي كه در شيفت كاري شب مشغول بودند نمي توانستند از برنامه هاي راديو سلامت بهره بگيرند از اين رو و با توجه به آمار دانشگاه علوم پزشكي و وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشكي مبني بر افزايش سو تغذيه و بيماري افراد شيفت كاري شب مقرر شد برنامه هاي راديو سلامت 24 ساعته شود.

وي ادامه داد:‌ با توجه به اينكه افراد در شب به دور از خانواده هستند و در روز نير بيشتر به استراحت مي پردازند آمار اختلافات خانوادگي و فاصله ميان فرزندان بيشتر است.

دكتر اعتماد سعيد ادامه داد: با توجه به رسالت راديو سلامت كه همان ارتقاي دانش سلامت مردم در چهار حوزه جسمي،‌ روحي،‌ اجتماعي و معنوي است در برنامه هاي راديويي به موضوعات سبك زندگي سالم و تحكيم بنيان خانواده فرزند پروري و سلامت معنوي توجه ويژه اي شده است.

مدير طرح و برنامه شبكه راديويي سلامت در پايان با بيان اينكه كار در شب باعث كاهش ارتباطات اجتماعي و خانوادگي شده است اظهار داشت: از اين رو در تلاش هستيم از فضاي رسانه استفاده كنيم تا ارتباطات اجتماعي را برقرار كنيم و آگاهي افراد و خانواده ها را در حوزه سلامت افزايش دهيم./ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار