گل‌محمدی: اکبر آبادی مسائل مربوط به بانوان اسکی روی آب را پیگری نمی کند

رئیس انجمن اسکی روی آب از برگزاری مسابقات قهرمانی کشور در شهریور سال جاری خبر داد و گفت: بانوان ورزشکار آزادی اجازه انجام تمرین ندارند و اکبر‌آبادی پیگیری لازم را انجام نمی دهد.

رضا گل‌محمدی رئیس انجمن اسکی روی آب در گفتگو  با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: تیم ملی اسکی روی آب مسابقات قهرمانی کشوری انتخابی تیم ملی را در 22 شهریور سال جاری در پیش دارند مسابقات  با حضور ورزشکاران،  استان های مختلف و در سه رشته حرکات نمایشی، حرکات مارپیچ و پرش از روی سکو برگزار می شود.

وی در ادامه تصريح کرد: تیم ملی اسکی روی آب مسابقات قهرمانی آسیا را در مهر سال جاری در پیش دارند  از اینرو در مسابقات قهرمانی کشور نفرات برتر و حرفه‌ای انتخاب و به اردوی تیم ملی دعوت می شوند مسابقات 7 مهر ماه در  جاکارتای اندونزی برگزار می شود.

 گل‌محمدی افزود: انجمن اسکی روی آب برای اعزام تیم ملی به مسابقات قهرمانی آسیا اندونزی برای ملی‌پوشان شرایطی را اتخاذ کرده است در صورتی که ملی‌پوشان رکوردهای ورودی به مسابقات قهرمانی آسیا را کسب کنند به مسابقات آسیایی اعزام می‌شوند و در غیر اینصورت از حضور تیم ملی به اندونزی انصراف می‌دهیم.

 رئیس انجمن اسکی روی آب ادامه داد: ورزشکاران در حال حاضر تمرینات خود را در ورزشگاه آزادی انجام می دهند البته فقط در این ورزشگاه مردان  فعال در این رشته اجازه تمرین دارند و متاسفانه بانوان از انجام تمرین در این ورزشگاه از سوي حراست مجموعه ورزشی آزادی محروم هستند.

وی در ادامه گفت: بانوان اسکی روی آب از یک ماه گذشته به دلیل تغییر و تحولات سیاسی از فعالیت در این ورزشگاه محروم شده‌اند متاسفانه در طول یک ماه پیگیری‌هایی بسیاری در خصوص کسب اجازه تمرین مجدد بانوان در ورزشگاه آزادی از سوی انجمن اسکی روی آب انجام داده‌ایم که متاسفانه تاکنون از سوی  معاونت ورزشی بانوان تصمیم مناسبی اتخاذ نشده است.

 گل‌محمدی تصریح کرد: مذاکرات انجمن اسکی روی آب مبنی بر پیگیری موضوع بانوان براي تمرین مجدد آنها در مجموعه ورزشی آزادی انجام شده است اما متاسفانه اکبر‌آبادی در این مدت فعالیت مثبتی در این خصوص انجام نداده و مشخص نیست در این مدت 1 ماهه به چه دلیل به امور بانوان رسیدگی نمی‌کنند؟

 وی افزود: عدم رسیدگی اکبر‌‌آبادی به امور بانوان یکی از نقاط ضعف مدیریت محمد عباسی وزیر ورزش است وی باید پاسخگوی اینگونه کوتاهی‌ها در خصوص امور مربوط به ورزش باشد.

 رئیس انجمن اسکی روی آب ادامه داد: بانوان فعال در رشته اسکی روی آب فقط در ورزشگاه آزادی از انجام تمرین محروم هستند بانوان در سایر مکان‌های  که شرایط انجام تمرین دارند فعالیت‌های خود را پیگیری می‌کنند.

 وی افزود: بانوان اسکی روی دلیل  اینکه از لحاظ  آمادگی فنی در سطح مسابقات آسیایی نیستند  را به مسابقات اعزام نمی کنیم انجمن اسکی روی آب در صدد است با برنامه ریزی های  مدرن زمینه های پیشرفت و ارتقاء سطح فنی بانوان ورزشکار را  در این رشته را فراهم کند.

گل‌محمدي در پايان خاطر نشان کرد: فدراسیون انجمن‌های ورزشی تاکنون از لحاظ مالی هیچ گونه حمایتی از انجمن اسکی روی آب انجام نداده است و همه هزینه‌های این انجمن از حساب شخصی و اسپانسر تامین می شود  یک ریال هم اعتبار به رشته از سوی فدراسیون اختصاص نیافته است.
برچسب ها: رئیس ، انجمن ، اسکی ، آبادی ، محمدی ، سکو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار