قم/

ارتباط با خدا بدون پذیرش ولایت ائمه(ع) ممکن نیست

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه علی ابن ابیطالب(ع) گفت: ارتباط بندگان با خدا و قبولی نماز، حج، جهاد، روزه و سایر فرائض بدون پذیرش ولایت ائمه معصومین(ع) ممکن نیست.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ،  حجت الاسلام والمسلمین سید حسن اکبری در مراسم معارفه مسئولان جدید مجموعه نمایندگی ولی فقیه در سپاه قم با اشاره به اهمیت اعتقاد به ولایت اظهار کرد: وجود مقدس ائمه معصومین(ع) نردبان ترقی و اتصال به خداوند هستند.

وی با اشاره به دو خصلت صبر و توکل به عنوان ویژگی‌های مومنان تصریح کرد: صبر بر مسائل و مشکلات، از مولفه‌های عزت و عظمت است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه علی ابن ابیطالب(ع) با بیان حدیثی از امام سجاد(ع) ابراز داشت: یکی از راه‌های بخشیده شدن گناهان و رهایی از مشکلات، خواندن نماز غفیله بعد از نماز مغرب است که بسیار سفارش شده و هر کسی توفیق خواندن این نماز را پیدا نخواهد کرد.

وی به سخن گهربار شهید بهشتی که فرمود «بهشت را به بها می‌دهند نه به بهانه» اشاره کرد و ادامه داد: باید قدرت ایمان، اخلاص، اراده و اعتقاد خود را نسبت به ائمه معصومین(ع) بالا ببریم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قم همچنین تقوا را یکی از مهمترین وسیله‌های محافظت انسان در برابر بلایا دانست و افزود: انسان مسئول در هر مقام و جایگاهی که قرار دارد باید خدا را در نظر بگیرد تا در انجام مسئولیتش موفق باشد.

وی در پایان افزود: اگر در مقابل نعمات خدا مسئول باشم و احساس تکلیف کنیم از همه گزندها مصون خواهیم ماند./ج1

برچسب ها: ولایت ، تکلیف ، بها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.