نصیرزاده:

عملکرد داوران عرب رضایت بخش بوده است

کارشناس داوری کشورمان در مورد قضاوت عربها برای تیمهای فوتبالمان گفت: داوران عرب بهترین قضاوت ها را تاکنون برای فوتبال کشورمان انجام دادند ولی متاسفانه برخي جوی خلاف قضاوت آنها درست کرده اند.

هوشنگ نصیرزاده در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران افزود: مسئولان فوتبال ما نسبت به داوران حساسیت دارند اما سابقه  نشان می دهد داوران عرب که مسابقات تیمهای ایرانی را قضاوت می کنند منصفانه و شرافتمندانه سوت می زنند.

کارشناس داروی کشورمان در ادامه اظهار داشت: به هر حال  هیچ سابقه بدي در یاد کارشناسان داروی در مورد قضاوت ضعيف و اشتباه داوران عرب برای تیمهای فوتبال ما وجود ندارد.

وي گفت: بر خلاف جو منفی که رسانه ها در مورد داوران با ملیت عرب به وجود آورده اند، این داوران  همیشه سعی کردند که بهترین قضاوت ها را برای تیم های ایرانی انجام دهند.

 نصیرزاده تصريح کرد: اشتباه توسط هر داروی ممکن است صورت بگیرد، اشتباه انسانی را نباید به   ملیت داوران نسبت داد این داوران فرهنگشان به ما نزدیک است، برخی از اهالی فوتبال و تماشاگران بی دلیل نسبت به قضاوت داوران عرب حساسیت ایجاد کرده اند.

 وی در پایان درباره مشاوره دادن فغانی به مسئولان استقلال برای این بازی افزود: به نظر نمی رسد که  فغانی این کار را کرده باشد اما براساس ملیتش مشکلی برای مشاوره دادن به تیم استقلال ندارد./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار