مروری بر نتایج استقلال در هفته پنجم سیزده دوره لیگ

آبی ها خاطرات خوشی را در هفته پنجم تجربه کرده اند

با پایان یافتن هفته پنجم بر آن شدیم تا نگاهی گذرا به نتایج تیم ها در هفته پنجم سیزده دوره لیگ داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران  در این بین فقط تیم استقلال در هفته های پنجم سیزده دوره لیگ خاطرات خوشی دارد. پس مروری بر نتایج این تیم در هفته پنجم سیزده دوره لیگ میکنیم.

استقلال تنها دو بار طعم شکست را در این هفته چشیده است و در هفته های پنجم سیزده دوره لیگ صاحب 7 پیروزی، دو شکست و چهار تساوی شده  که در یکی از شکست ها امیر قلعه نوعی روی نیمکت استقلال نشسته بود.

در واقع اولین شکست لیگ برتری امیر قلعه نوعی در قامت سر مربی استقلال در هفته پنجم سومین دوره لیگ حرفه ای اتفاق افتاد. در آن زمان استقلال در فولاد شهر دو بر یک به ذوب آهن اصفهان باخت و اولین شکست فصلش را تجربه کرد.

آخرین برد استقلالی ها در هفته پنجم لیگ سیزدهم با شکست داماش گیلان رخ داد. داماشی که در فصل گذشته لیگ برتر در هر دو بازی رفت و برگشت استقلال را شکست داده بود و تنها تیمی بود که در لیگ دوازدهم توانست این رکورد را به ثبت برساند.

البته باید خاطر نشان کرد در آخرین بازی دو تیم در ورزشگاه آزادی قهرمانی استقلال مسجل شده بود و به این دلیل بود که آن شکست را زیاد جدی نگرفتند. ولی در لیگ سیزدهم در هفته پنجم انتقام دو شکست  فصل قبل را گرفتند. /آق

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار