رأفت:

پرسپوليس تنها براي مهدوي كيا پول ندارد!

كارشناس و پيشكسوت فوتبال ايران گفت: متأسفانه ما براي هر كاري و هر كسي حاضريم هزينه كنيم اما به تجليل از بزرگان ورزشي مثل مهدوي كيا كه مي‌رسد مسئولان دم از بي‌پولي مي‌زنند.

پايان رأفت در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: هامبورگي‌ها اگر هم به تهران بيايند بخاطر مهدوي كيا است چرا كه براي وي ارزش قائل هستند و اينكه برخي مسئولان اشاره كنند كه براي برگزاري بازي تداركاتي و خداحافظي با اين تيم آلماني با مشكل‌هايي روبرو هستند تعجب مي‌كنم زيرا ما براي خريد يك بازيكن منابع‌مالي مورد نياز را در اختيار داريم اما براي تجليل از بازيكن بزرگي همچون مهدوي كيا كه بهترين بازيكن تيم ملي فوتبال ايران و پرسپوليس بود و در زمره با اخلاقترين فوتباليست‌هاي ايران نيز قرار گرفته است فاقد منابع مالي لازم هستيم.

وي تصريح كرد: تجليل از مهدوي كيا جنبه ملي و بين‌المللي دارد و با اين كار ما نام ايران را در اذعان خارجي‌ها حفظ خواهيم كرد.

وي افزود: البته مهدوي كيا شانس آورده كه در هامبورگ بازي مي‌كرد و آلماني‌ها راغب هستند تا براي تجليل از وي حاضر به برگزاري بازي دوستانه با پرسپوليس شوند زيرا بزرگان ديگري مثل دايي، عابدزاده، عزيزي، استيلي، پيرواني، و... بوده‌اند كه بدون اينكه تجليلي از آنها صورت گيرد از فوتبال خداحافظي كردند./آق
برچسب ها: رأفت ، مهدوی کیا ، تجلیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار