امامی فر:

تجلیل از بزرگان مثل مراسم ازدواج است!

کارشناس و پیشکسوت فوتبال ایران گفت: تجلیل از بزرگان ورزش کشور مثل مهدوی کیا مثل مراسم ازدواج است که مراسم ازدواج است که تا پایان عمر در اذهان می ماند.

علیرضا امامی فر در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: شایسته ی مهدی مهدوی کیا است که در صورت عدم شرایط مالی مناسب پرسپولیس نیز برای این بازیکن بزرگ فوتبال ایران هزینه کند تا وی با خاطره ی خوش از دنیای فوتبال کنار برود زیرا به اعتقاد من این تجلیل ها مثل برگزاری مراسم ازدواج است که در صورت عدم برگزاری این مراسم تا پایان عمر در اذهان باقی می ماند.

وی تصریح کرد: منابع مالی بعدها نیز تأمین می شود اما این تجلیل ها است که در یک زمان مشخص باید برگزار شود و نمی توان دیگر آن را تکرار کرد و در صورتیکه این تجلیل ها، تقدیرها و پاسداشت ها صورت نگیرد، عدم سپاسگزاری از بزرگان به یک بدعت در فرهنگ ما جایگزین ارزش ها می شود و دیگر خیلی سخت می توان آن را دوباره به ارزش تبدیل کرد.

امامی فر در پایان خاطر نشان کرد: من اگر مسئولیتی در باشگاه پرسپولیس داشتم به طور حتم از نفراتی که زحمت کمتری نسبت به مهدوی کیا که در فوتبال متحمل شده اند نیز این تجلیل و تقدیر را بعمل می آوردم./آق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار