روز دوم رقابت‌هاي كشتي آزاد قهرماني جوانان جهان امروز در شهر صوفيه بلغارستان در حال برگزاري است.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، در پايان دور مقدماتي اين مسابقات يونس سرمستي و عبداله قمي در وزن‌هاي 55 و 120 كيلوگرم با شكست رقبا به ديدار نهايي راه يافتند. عليرضا كريمي كشتي گير شايسته وزن 84 كيلوگرم كشورمان نيز كه كشتي هاي خوبي را از خود به نمايش گذاشت در ديدار نيمه‌نهايي مقابل حريف رژيم صهيونيستي حاضر نشد و جوانمردانه از مدال چشم پوشي كرد. پيمان ياراحمدي در وزن 66 كيلوگرم نيز با شكست در مرحله نيمه نهايي به ديدار رده‌بندي رفت.
 
بر اين اساس نتايج كشتي گيران كشورمان در روز دوم رقابت‌ها به شرح زير است:
 
در وزن 55 كيلوگرم يونس سرمستي پس از استراحت در دور اول در دور دوم توماس اوگونوفسكي از لهستان را با نتيجه 9- صفر شكست داد وي در دور دوم با نتيجه 13- 5 روسلان شورخايف از آذربايجان را مغلوب كرد و به مرحله نيمه نهايي راه يافت وي در اين مرحله با نتيجه 9 - صفر آرتاك هوانسيان از ارمنستان را شكست داد و به ديدار فينال راه يافت. حريف وي در ديدار پاياني اسماعيل موسكايف از روسيه است.
 
در وزن 66 كيلوگرم پيمان ياراحمدي در دور نخست با نتيجه 8 بر صفر از سد كنستانينيوس گوتسيس از يونان گذشت وي در دور دوم نيز با نتيجه 5 – صفر آزاماتابي پشناتلوف از روسيه را شكست داد وي در دور بعد 8 – 2 جيسون سيرتيتس از آمريكا را مغلوب كرد و به مرحله نيمه‌نهايي راه يافت، حريف وي در اين مرحله با نتيجه 6 – 3 مقابل داويت بوزياشويلي از گرجستان شكست خورد و راهي ديدار رده‌بندي شد.
 
در وزن 84 كيلوگرم عليرضا كريمي پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتيجه گرگلي گويريتس از مجارستان را 8- صفر شكست داد وي در دور سوم به با نتيجه 9 -2  لوان گوگريچياني از گرجستان را شكست داد. اما در مرحله نيمه نهايي با توجه به حضور نماينده رژيم صهيونيستي جوانمردانه حاضر به مسابقه نشد و شانس مدال را از دست داد.
 
در وزن 120 كيلوگرم عبداله قمي پس از استراحت در دور اول در دور دوم وون جي كيم از كره جنوبي را با نتيجه 7- صفر شكست داد وي در دور سوم هملت آبراهاميان از ارمنستان را با نتيجه 7- صفر مغلوب كرد و به مرحله نيمه نهايي راه يافت. قمي در مرحله نيمه نهايي علي ماگمد دبيراف از آذربايجان را با نتيجه 4- 1 شكست داد و به ديدار فينال راه يافت. حريف وي در ديدار نهايي گنو پتريشويلي از گرجستان است./زر

برچسب ها: کشتی ، بلغارستان ، فینال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار