کتک خوردن وزیر فرهنگ تونس از یک هنرپیشه + فیلم

ظاهرا هرج و مرج سیاسی در تونس به فرهنگ و هنر این کشور نیز سرایت کرده است. روز جمعه 15-8-2013 یک هنرپیشه تونسی در اقدامی بی سابقه، مهدی مبروک، وزیر فرهنگ این کشور را به شدت مورد ضرب قرار داد.

به گزارش گروه چند رسانه‌ای باشگاه خبرنگاران ، این نخستین بار است که یک وزیر تونسی پس از پیروزی انقلاب و برکناری زین العابدین بن علی در سال 2011 مورد ضرب و شتم قرار می گیرد.

مهدی مبروک در گفت و گو با رادیو "شمس اف ام" اظهار داشت که وی هنگام سخنرانی در یک مرکز فرهنگی از سوی "نصر الدین السهیلی" مورد ضرب و شتم قرار گرفته است.

رسانه های محلی تونس، گزارش دادند که "نصرالدین السهيلی" ضربه ای به سر و صورت وزیر فرهنگ این کشور وارد کرده، سپس یک تخم مرغ را نیز به سر وی زده است.

"مهدی مبروک" از جمله وزرای مستقلی است که پس از پیروزی جنبش اسلامگرای "النهضه" در انتخابات پارلمانی سال 2011 میلادی این کشور، به عنوان وزیر فرهنگ منصوب شد.

گفتنی است که سال گذشته سخنرانی وزیر فرهنگ تونس مبنی بر اینکه بسیاری از هنرمندان این کشور لیاقت رفتن روی صحنه در جشنواره موسیقی سالانه "کارتاژ" را ندارند، این سخنان جنجال زیادی را به راه انداخته، خشم بسیاری از خوانندگان و هنرمندان تونسی را برانگیخت.

برچسب ها: فیلم ، دانلود ، کتک ، تونس ، وزیر ، فرهنگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار