رييس كميسيون بهداشت و درمان مجلس:

انتظار اين است كه دولت يازدهم ديد سلامت نگر داشته باشد

رييس كميسيون بهداشت و درمان مجلس گفت: هيچ كداميك از دولت‌هاي بعد از انقلاب ديد سلامت نگر نداشتند ولي انتظار داريم دولت تدبير و اميد ديد جامع سلامت نگر به همه امور كشور داشته باشد.

به گزارش گروه علمي باشگاه خبرنگاران به نقل از وبدا؛ دكتر محمدحسين شهرياري در مراسم توديع و معارفه وزراي جديد و قديم بهداشت در سالن همايش‌هاي رازي ضمن بيان اين مطلب اظهار داشت: حوزه سلامت يكي از مهمترين و مشكل‌ترين مسئوليت‌ها را در قبال مردم دارد و كار وزير بهداشت از همه وزراي دولت سخت‌تر است

وي با اشاره به توقعات مردم از اين حوزه افزود: اميدواريم دولت جديد با برنامه‌ريزي مناسب و تخصيص بودجه‌هاي كافي دغدغه‌هاي جدي رهبري و مطالبات مردم را در حوزه سلامت پاسخ مناسب بدهد.

وي عدالت در سلامت و كاهش سهم پرداخت خدمات سلامتي از جيب مردم را يكي از موارد قانوني برنامه پنجم توسعه كشور برشمرد و گفت: بيشترين فشارها در بخش پرداخت خدمات به روستاها و مردم محروم وارد مي شود زيرا بيمه‌ها پشتيباني كافي را از آنها ندارند.

دكتر شهرياري با ابراز خرسندي از انتصاب دكتر هاشمي به عنوان وزير بهداشت اظهار داشت: راي بسيار بالا و بي سابقه مجلس به ايشان نشان دهنده پشتيباني نظام و مجلس از وزير بهداشت و حوزه نظام سلامت است كه اميدواريم با پشتيباني‌هاي دولت و ايجاد هماهنگي‌هاي لازم بين بخشي بتوانيم در جهت رفع مشكلات مردم در اين حوزه گام برداريم. /ح
برچسب ها: دولت ، سلامت ، وزیربهداشت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.