حسینی: خیلی از بازیکنان ایرانی کارهای اولیه با توپ را بلد نیستند/تیم های ایرانی را دلال ها می بندند

بازیکن سابق ذوب آهن و ابومسلم گفت: بسیاری از بازیکنان ایرانی کیفیت پائینی دارند و حتی کارهای اولیه با توپ را هم بلد نیستند.

سید محمد حسینی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: من از سال اول لیگ برتر در مسابقات لیگ برتر حاضر بودم و فکر می کنم نبودن من در لیگ برتر برایم سخت است و علت از دست دادن لیگ برتر تصمیم گیری خودم بود که کمی فرصت را از دست دادم و دلیل عمده اش هم این بود که از سه چهار تیم پیشنهاد داشتم و می خواستم بهترین انتخاب را داشته باشم و اشتباهات گذشته را تکرار نکنم ولی وقت را از دست دادم و مجبور شدم امسال در لیگ یک بازی کنم.

وی ادامه داد: فوتبالیست های خوبی از حضور در لیگ برتر محروم هستند و یک سری بازیکن در لیگ توپ می زنند که در حد لیگ برتر نیستند و این موضوع نمایانگر این است که تیم های لیگ برتری ما را دلال ها می بندند و خیلی ها براساس رابطه ها فوتبالیست می شوند و استعدادهای فوتبالی ما از فوتبالیست شدن محروم می شوند.

وی تصریح کرد: مدیران می توانند دلالی را در فوتبال ریشه کن کنند و دلالی در ایران آنقدر گسترده شده که با اقدام یک یا دو نفر نمی توان آن را ریشه کن کرد و همه باید دست به دست هم دهیم و دست دلال ها را از فوتبال قطع کنیم. خیلی از فوتبالیست های ما کارهای اولیه با توپ را هم بلد نیستند و این فقط از نتایج دلالي در فوتبال ایران است خیلی از بازیکنان لیگ توانایی کار با توپ را ندارند. تیم های ایرانی را دلال ها می بندند./آق

برچسب ها: حسینی ، ذوب آهن ، دلال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار