"جواد عزتي" بازيگر "پسران آفتاب" در برنامه‌ي مجله‌ي تئاتر؛

حضور بازيگر معروف يكي از عوامل فروش گيشه‌ي تئاتر است

زماني كه بودجه نمايش از گيشه تامين مي‌شود مجبوريم از عامل‌هايي بسياري چون حضور بازيگر معروف استفاده كنيم.

به گزارش خبرنگار حوزه‌ي تئاتر باشگاه خبرنگاران شب گذشته برنامه‌ي مجله‌ي تئاتر با حضور "جواد عزتي" بازيگر و "سيامك صفري" كارگردان به نقد و بررسي نمايش "پسران آفتاب" پرداخت. 

"سيامك صفري" كارگردان نمايش "پسران آفتاب" از شروع كارگرداني خود گفت: از ابتدا دغدغه‌ي من كارگرداني بود چرا كه من به كارگرداني وارد عرصه‌ي تئاتر شدم و معتقدم كارگرداني مبحث جدي بوده و نياز به شناخت كافي دارد. 

وي در ادامه در خصوص نمايش "پسران آفتاب" گفت: موضوع "پسران آفتاب" داراي دوگانگي بود كه باعث شد من به اين متن علاقه‌مند شوم كه اكنون در سالن اصلي تئاتر شهر اجرا مي‌شود. 

"صفري" در خصوص بودجه‌ي نمايش "پسران آفتاب" بودجه‌ي نمايش "پسران آفتاب" عنوان كرد: ما تاكنون پولي دريافت نكرده‌ايم و سرمايه‌اي اين نمايش از گيشه باز خواهد گشت. 

وي در پاسخ به سوال مبني بر حضور "جواد عزتي" به عنوان بازيگر اين نمايش بيان كرد: حضور "جواد عزتي" به عنوان كسي كه مردم مي‌شناسند شايد كمي به فروش گيشه كمك كند اما به طور كل او توانست تلفيق مناسبي از بازيگريش در صحنه نمايش را به اجرا بگذارد و فوق‌العاده اين نمايش را اجرا كرد. 

"جواد عزتي" بازيگر نمايش "پسران آفتاب" عنوان كرد: من تقش "بن" را در "پسران آفتاب" ايفا كردم و سعي داشتم نقشم را پررنگ‌تر اجرا كنم كه تا حدودي هم موفق بودم. 

وي ادامه داد: شوخي‌هايي كه نويسنده ميان متن استفاده كرده بود كمي تكراري است و من هم مي‌خواستم اين ذهنيت شوخي‌هاي تكراري را از مخاطب دور كنم. 

"عزتي" در پايان خاطرنشان كرد: زماني كه بودجه‌ي نمايش فقط گيشه است مجبوريم از عامل‌هايي استفاده كنيم كه تئاتر و نمايش ديده شود./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار