عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس؛

پاسخ تمام مشکلات حوزه سلامت در برنامه های دکتر هاشمی آمده است

تعهد، تخصص و مدیریت ویژگی های قاضی‌زاده هاشمی است و پاسخ تمام مشکلات حوزه سلامت در برنامه های دکتر هاشمی آمده است.

قاسم احمدی لاشکی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس  در گفتگو با خبرنگار علمي باشگاه خبرنگاران اظهار داشت:در جریان بررسی وزرای پیشنهادی کابینه یازدهم به عنوان موافق حسن قاضی زاده هاشمی  هستم .  به طور حتم اداره کردن این وزارتخانه از پیچیدگی های خاصی برخوردار است از طرفی دیگر در سال های گذشته علی رغم پیشرفت کشور در حوزه سلامت متأسفانه هم اکنون نگرانی هایی در این حوزه وجود دارد. 



 وی افزود: همه می دانید که هم اکنون ۷۵ درصد از عوامل اثر گذار در حوزه سلامت مانند تصادفات، دیابت، مشکلات تنفسی، ناباروری، الگوی غلط تغذیه و مصرف فست فود خارج از حوزه درمان است حال این وزیر پیشنهادی آمده است که به این موضوعات بهبود ببخشد. 

وی تصریح کرد:‌  شاهد هستیم که یک شبه قیمت دارو حدود ۲۰۰ درصد افزایش یافته است از این رو در شرایط کنونی ضرورت ساماندهی به این امور بسیار احساس می شود. به طور حتم حضور قاضی زاده هاشمی در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی می تواند در مورد تفکیک پزشکان تمام وقت جغرافیایی، کاهش فاصله ۱۰۰ برابری درآمدی میان پزشکان، جلوگیری از بروز پدیده زیرمیزی تأثیرگذار باشد. 

 وی یادآور شد:‌ از طرفی دیگر به علت ضعف بیمه های روستایی بیماران برای پذیرش در مراکز درمانی و مطب ها در شهرها با مشکلات بسیاری روبرو هستند. بیمه در دنیا یک صنعت بوده و جزء تصدی گری پولی دولت محسوب نمی شود خوشبختانه پاسخ تمام مشکلات حوزه سلامت در برنامه های دکتر هاشمی آمده است از طرفی دیگر وزیر پیشنهادی وزارت بهداشت دارای سه شاخصه تعهد، تخصص و مدیریت بوده که این عوامل می تواند در بهبودحوزه سلامت تأثیرگذار باشد. 
برچسب ها: سلامت ، هاشمی ، بیمار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار