اصفهان/

بانوان اصفهانی برای ورزش استان خود غریبانه زحمت می‌کشند

مشاور ورزشی استاندار اصفهان گفت: بانوان اصفهانی انسان‌های شریفی هستند، اما کمتر دیده می‌شوند و غریبانه برای ورزش استان زحمت می‌کشند.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، رضا مهنام شامگاه دوشنبه در مراسم افتتاحیه رقابت‌های هندبال ساحلی بانوان (نوجوانان) که در باغ بانوان پارک ناژوان اصفهان برگزار شد، اظهار کرد: جواهری مدیرکل ورزش و جوانان استان طی مدت پذیرش این سمت سربازوارانه با وجودی که چوب زیادی لای چرخ ورزش گذاشتند زحمات زیادی کشید و من از وی تشکر می‌کنم و امیدوارم سالیان سال به خدمتش ادامه دهد.

وی تصریح کرد: خوشحالم در جمعی هستم که بانوان اصفهانی که انسان‌های شریفی هستند، اما کمتر دیده می‌شوند و غریبانه برای ورزش استان زحمت می‌کشند حضور دارم.

مشاور ورزشی استاندار ادامه داد: باغ بانوان پارک ناژوان اصفهان توسط یک خانم با تحصیلات ورزشی و با اعتقاد راسخ آباد شده است.

وی افزود: زمین ماسه‌ای این باغ تنها زمین ورزشی از این نوع مختص بانوان است که با استتار کامل می‌توانند در آن ورزش کنند که افتتاح این مکان جای تقدیر فراوان دارد.

مهنام تاکید کرد: مقتدای بانوان ما حضرت زهرا (س) است که ما مردان به آن حسرت می‌خوریم، بانوان ورزشکار سرمایه‌هایی هستند که باید حفظ شوند./ج1

برچسب ها: اصفهان ، غریبانه ، ناژوان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.