توسعه توانمندی های کشور در توسعه هوا و فضا

در راستای توسعه مهارت های نیروی کار در حوزه هوا و فضا صبح امروز تفاهم نامه ای میان سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور و سازمان صنایع هوایی نیروهای مسلح منعقد شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران طی مراسمی که صبح امروز در محل دفتر ریاست سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور برگزار شد تفاهم نامه همکاری مشترک میان سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور و سازمان صنایع هوایی نروی های مسلح منعقد شد.

این گزارش می افزاید، انعقاد این تفاهم نامه با توجه به چرخه فناوری و تاکید اسناد بالا دستی بر توسعه توانمندی های کشور در حوزه هوا و فضا و نیز در راستای توسعه مهارت های نیروی کار در این حوزه صورت گرفت.

بر اساس این گزارش استفاده از ظرفیت های دو طرف در راستای توسعه و ارتقای سطح مهارت های حرفه ای و دانش تخصصی نیروی انسانی کشور به ویژه تربیت تکنسین در حوزه صنایع هوایی از اهداف مهم این تفاهم نامه است.

این گزارش حاکی است از جمله تعهدات مشترک در این تفاهم نامه می توان به آینده پژوهی در حوزه فناوری ها و مشاغل مرتبط و نیاز سنجی از مشاغل مربوطه، ایجاد شعب مناسب آموزش مهارت(ASD) و پژوهشکده ها و دانشکده ها ، حضور موثر در همایش ها، نمایشگاه ها و جشنواره های طرفین و ایجاد مراکز آموزش مهارت جوار، و بین کارگاهی بر اساس ماده 110 قانون کار برای واحد های صنعتی تحت پوشش صنایع هوایی اشاره کرد.

گفتنی است این تفاهم نامه از تاریخ امضا به مدت 5 سال شمسی معتبر بوده و در صورت توافق طرفین بازنگری و تمدید خواهد شد.

لازم به ذکر است در پایان این مراسم تفاهم نامه مذکور به امضای کوروش پرند ریاست سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور و منوچهر منطقی مدیر عامل سازمان صنایع هوایی نیروهای مسلح رسید./

برچسب ها: توسعه ، هوا فضا ، مراسم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار