بندرعباس/

هرمزگان رتبه یازدهم تولید درآمدهای کشور را به خود اختصاص داد

سرپرست حوزه معاونت برنامه ريزي و اشتغال استانداری هرمزگان گفت: درآمد مصوب امسال استان 668 میلیارد تومان است که با این میزان درآمد هرمزگان جایگاه یازدهم تامین درآمد کشور را به خود اختصاص می دهد

 به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران بندرعباس لطیف صادقی جایگاه استان در بهره مندی از اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای سال 92 در بین استان ها را نیز رتبه دوازدهم عنوان کرد و افزود: هرمزگان رتبه نخست افزایش اعتبارات را به خود اختصاص داده است.

وی تصریح کرد: اعتبار تملک دارایی های سرمایه ای 2850 میلیارد ریال است كه در با مقايسه با سال 91 ،26 درصد افزایش داشته است.

سرپرست حوزه معاونت برنامه ريزي و اشتغال استانداری هرمزگان گفت: از مجموع این اعتبارات 84 میلیارد تومان تملک دارایی های سرمایه ای و 94 میلیارد تومان از درآمد 2 درصد حاصل از صادرات نفت وگاز و 107 میلیارد تومان نیز از الزامات قانونی وخاص بوده که درمقایسه با سال 91 با وجود افزایش27 درصدی اعتبارات تملک دارایی ها سرمایه ای دامنه اختیارات در توزیع اعتبارات محدودتر شده است.

صادقی افزود: هرمزگان در بهره مندی از اعتبارات هزینه ای سال 92 دربین استان ها رتبه هفدهم و در افزایش اعتبارات رتبه چهارم را احراز کرده است ./ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.