نگاهي بر گفتگوي باشگاه خبرنگاران با عوامل سريال‌هاي ماه رمضان؛/9

يوسف تیموری برای ایجاد کمدی جذاب در "خروس" تلاش کرد/سبک و سیاق آقاخانی در کارگردانی خاص است

"عليرضا ابراهيمي دليجاني" گفت: یوسف تیموری با مطرح کردن ایده های بسیاری در خصوص نقش خود و ارتباط این نقش با سایر شخصیت ها، در ایجاد کمدی جذاب در "خروس" نقش مهمی داشته است.

"علیرضا ابراهیمی دلیجانی" تهیه کننده سریال "خروس" ویژه ماه رمضان شبکه 2 در گفتگو با خبرنگار حوزه تلويزيون باشگاه خبرنگاران گفت: سعید آقاخانی از جمله کارگردان هایی است که موفقیت خود را طی سال های اخیر با ساخت سریال هایی چون" زن بابا" و "دزد و پلیس" ثابت کرده است.

وی اظهار داشت: آقاخانی در ساخت سریال سبک و سیاق خاص خود را دارد و من با او سالها در بخش های دیگر همکاری داشته ام تا اینکه فیلمنامه 5 قسمت سریال "خروس "به قلم مصطفی کیایی نوشته شد و همکاری ما در این پروژه آغاز شد.

ابراهیمی تصریح کرد: تصویربرداری سریال خروس 75 روز طور کشید و این اثر با برخورداری از گروهی حرفه ای در زمینه بازیگران چون سید جواد رضویان، یوسف تیموری و حمید لولایی در لوکیشن هایی چون میدان رسالت، لویزان و خیابان جشنواره تصویر برداری شد.

وی تصریح کرد: طرح این سریال با نام موقت "عشق فیلم" به شبکه 2، ارائه شد اما پس از مدتی که مشغول گفتگو  با صباح راجع به طرح این سریال بودیم، نقش یوسف تیموری را به عنوان یکی از کارکنان رستوران  که تن پوش خروس را به تن دارد مد نظر قرار دادیم و تصمیم گرفتیم نام خروس را برای این سریال انتخاب کنید.

وی خاطر نشان کرد: یوسف تیموری در رابطه با نقش خود و برای ایجاد وضعیتی مطلوب در روند ارتباط این نقش با سایر نقش ها، تلاش بسیاری کرد  و در نهایت فضای کمدی جذاب را پدید آورد./ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار