"جکی چان"، رابرت دونیری آسیا!

"جکی چان"،‌ ستاره ی هنگ کنگی ژانر اکشن می گوید قصد دارد در حرفه ی بازیگری تغییر مسیر بدهد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ چان 59 ساله در مراسم افتتاح جشنواره شش روزه ی فیلم چین در دهلی نو هندوستان به خبرنگاران گفت: " تا به امروز از صحنه های اکشن لذت می بردم.
حالا از بازیگری لذت می برم . عمر سینمایی ستارگان اکشن کوتاه است اما بازیگران می توانند تا هفتاد یا هشتاد سالگی فیلم بازی کنند. دلم می خواهد تماشاگران درباره ام بگویند که جکی هنرپیشه ی خوبی است که می تواند نقش های اکشن هم بازی کند. می خواهم رابرت دونیرو آسیا شوم.

چان در پاسخ به سئوالی درباره ی احتمال حضورش در فیلمی بالیوودی گفت: امیدوارم اگر قرار باشد چنین اتفاقی بیفتد، کارگردانان هندی به من نقش های خوب بدهند و فقط از من نخواهند که مقابل دوربین نبرد کنم.

من بازیگر خیلی خوبی هستم و هنرهای رزمی تنها استعدادم نیست! چان با خنده به خبرنگاران گفت: تازه می توانم آواز بخوانم وبرقصم. این را هم به تهیه کنندگان تان بگویید!

چان، که در سال 2005 فیلم افسانه  را در هندوستان مقابل دوربین برد، درباره ی تجربه ی حضور سینمایی اش در این کشور گفت: من یک ماه در هندوستان فیلمبرداری داشتم و در آن دوره خیلی تلویزیون تماشا کردم و تحت تاثیر رقص و آواز فیلم های بالیوودی قرار گرفتم.

به نظرم فیلم های هندی بهترن طراحی رقص دنیا را دارند. بسیاری از چهره های با استعداد با لیوود هنوز به خوبی به جهان معرفی نشده اند. احساس می کنم برای فیلم های بالیوودی تبلیغ جهانی کافی صورت نمی گیرد.

چان در پاسخ به سوالی درباره ی احتمال همکاری مشترک سینمای چین و هندوستان گفت: که اول از همه باید فیلمنامه ی بسیار خوبی در دست باشد: لازم است فیلمنامه نویسان خوب هندی درباره چین بنویسند و فیلمنامه نویسان خوب چینی درباره ی هندوستان بعد ازیه تهیه کننده ی خوبی نیاز داریم که فیلم هندی – چینی  خوبی بسازد. تازه می شود نسخه ای مخصوص هندوستان ساخت و نسخه ای برای پخش جهانی.
حضور در هندوستان تنها خبر مربوط به جکی چان درماه گذشته نبود چون او اعلام کرده که قصد دارد بر اساس کتاب خاطرات پرفروش اش من جکی چان هستم: زندگی اکشن من نمایشی موزیکال روی صحنه ببرد.

به گفته ی چان پروژه در مرحله ی انتخاب کارگردان است و قرار است از صدای خود او به عنوان راوی ماجراهای زندگی اش استفاده شود.

چان تا به امروز چندبار اشاره کرده بود که فیلم آوای موسیقی ( رابرت وایز، 1965) یکی از فیلم های محبوب اوست. چان سرگرم آماده سازی دنباله ای بر کتاب زندگی نامه اش هم هست و فعلا نام من جکی چان است را برای آن انتخاب کرده : " کتاب اول حدود پانزده سال پیش چاپ شد. از آن زمان تا به امروز فعالیت های بازیگری من بسیار جالب و هیجان انگیز بوده است./ص

منبع: ماهنامه دنياي تصوير
برچسب ها: جکی چان ، دونیرو ، آسیا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار