مشهد/

رسانه ها مسئولان را در نظارت یاری کنند

معاون استاندار و فرماندار ویژه نیشابور با بیان اینکه فرصت ما برای نظارت کم است خواستار کمک رسانه ها در امر نظارت مسئولان شد.



به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد، اسفندیار جلایری در مراسم گرامی‌داشت روز خبرنگار در تالار ادیب اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور، گفت: هر چند برخی اخبار ادارات دارای طبقه‌بندی است اما آن بخش که جنبه عمومی دارد باید در اختیار خبرنگاران گذاشته شود.

وی با بیان اینکه عذر برخی مسئولان ادارات را خواسته‌ام، یادآور شد: دلیل این اقدام هم ظلم کردن آنان در این شهر بوده است.

جلایری خاطرنشان کرد: اگر مردم را درست ببینیم می‌توانیم خدمت کنیم و اگر مردم را ندیده و فقط اقتصاد و جریان سیاسی خود را شاهد باشیم نمی‌توانیم کاری را انجام دهیم.

رئیس شورای تامین شهرستان با انتقاد از شیوه‌های انتقاد برخی خبرنگاران به برخی مسئولان، تصریح کرد: اگر سمت و سوی نگاه سیاسی آن مجموعه با آن رسانه هم‌سو باشد انتقاد را لطیف می‌کنیم و اگر نباشد انتقاد را پررنگ می‌کنیم.

جلایری با انتقاد از شکایت شهرداری قدمگاه از خبرنگار واحد مرکزی در خصوص شکایت از خبر قطع درختان گفت: خبرنگار، نگاه و نظر مردم را می‌گوید و انتقاد می‌کند و مسئولان باید پاسخگو باشند و البته پاسخ آنان هم در رسانه درج شود.

نایب رئیس شورای فرهنگ عمومی نیشابور افزود: خبرنگاران باید مراقب باشند، زیرا به هر شکل نمی‌شود با حیثیت افراد بازی کرد و در این صورت باید پاسخگو بود.

جلایری از در اختیار قرار دادن زمانی برای صحبت خبرنگاران و نقدها و شکایات‌شان در نخستین جلسه شورای اداری خبر داد و اضافه کرد: از مسئولان غایب دعوت شده به مراسم روز خبرنگار، توضیح می‌خواهم/س . 

 

برچسب ها: رسانه ، مسولان ، یاری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.