در آستانه رقابت های قهرمانی جوانان آسیا؛

ووشوکاران کشورمان حریفان خود را شناختند

در مراسم قرعه کشی هفتمین دوره رقابت های قهرمانی جوانان آسیا که ساعاتی پیش در شهر مانیل فیلیپین برگزار شد، ووشوکاران کشورمان حریفان خود را شناختند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران،  تیم ملی ووشو جوانان کشورمان که برای شرکت در پیکارهای هفتمین دوره قهرمانی جوانان آسیا در مانیل فیلیپین به سر می برند صبح امروز در مانیل فیلیپین به سر می برند صبح امروز چهارشنبه 16 مرداد حریفان خود را در بخش ساندا مبارزه شناختند.

لازم به ذکر است: رقابت های قهرمانی جوانان آسیا از فردا پنج شنبه 17 مرداد آغاز می شود و تا 20 همین ماه در دو بخش ساندا ، مبارزه ، و تالو ادامه خواهد داشت.
 
شایان ذکر است: در قرعه کشی این رقابت ها در بخش ساندا   ماریا قادر نژاد در وزن 48- کیلو گرم در دور اول با حریفی از ویتنام و دور دوم با حریفی از کشور میزبان فیلیپین، پرستو سهرابی در وزن 52- کیوگرم در دور اول با ووشو کاری از کشور اندونزی و در دور دوم با برنده مبارزه کره و ترکمنستان و همچنین زینب عربی در وزن 56- کیلو گرم ابتدا با حریفی از اندونزی و سپس با ووشوکار قزاق مبارزه خواهند کرد.

لازم به ذکر است: در بخش ساندا آقایان افشین سلیمی در وزن 52- کیلو گرم در دور اول استراحت و در دور دوم با حریفی از مالزی، یزدان میرزایی در وزن 60-  کیلو گرم دور اول استراحت و در دور دوم با پیروز میدان ووشوکاران کره و مالزی، جواد قزل سفلو در وزن 65- کیلوگرم نیز با حریفانی از افغانستان و سپس با هند، عماد محمدی در وزن 70- کیلو گرم نیز دور اول با ووشوکار افغانی و سپس با حریفی از کره و همچنین ابوالفضل دوزینی نیز با ووشو کاران از قزاقستان و هند به مبارزه خواهند پرداخت.

** رئیس فدراسیون ووشو کشورمان در جلسه هیئت رئیسه آسیا

 شایان ذکر است: جلسه ویژه هیئت رئیسه ووشو آسیا عصر امروز  چهارشنبه 16 مرداد در شهر مانیل پایتخت فیلیپین با حضور مهدی علی نژاد رئیس فدراسیون ووشو ایران برگزار می شود.
 
گفتنی است: جلسه ویژه هیئت رئیسه آسیا در خصوص بازی  های 2014 اینچئون برگزار می شود./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار