بازيگر نقش خانم "زرنگار" در سريال "خروس":

"خروس" بهترين اثر در زندگي‌ام بود

"ساديا جلالي‌پور" گفت: سريال "خروس" با توجه به ويژگي‌هاي منحصر به فرد خود بهترين اثري بود كه در زندگي‌ام در آن به ايفاي نقش پرداخته‌ام.

"ساديا جلالي‌پور" بازيگر نقش خانم "زرنگار" در سريال "خروس" شبكه 2 در گفتگو با خبرنگار حوزه راديو تلويزيون باشگاه خبرنگاران گفت: "سعيد آقاخاني" در راستاي فعاليت خود در زمينه كارگرداني بسيار دقيق بوده و فعاليت خود را به صورت حرفه‌اي انجام مي‌دهد.

وي اظهار داشت: با وجود اينكه اين كار پس از، از دست دادن مادرم به من پيشنهاد شد اما يكي از كارهاي عالي زندگي‌ام بود.

وي تصريح كرد: به طور كلي نقش‌هاي متفاوت را دوست دارم و علاقه‌مند به ايفاي شخصيت‌هاي مختلف جامعه در قالب نقش هاي متفاوت هستم.

وي افزود: خانم "زرنگار" شخصيتي است كه به خاطر شرايط مالي با مردي بزرگتر از خودش ازدواج مي‌كند و سعي كردم: اين ويژگي‌ها را در قالب ايفاي اين نقش به نمايش بگذارم.

وي با اشاره به كيفيت شخصيت‌پردازي در سريال "خروس" گفت: به نظر من انتخاب بازيگران در سريال "خروس" به بهترين شكل صورت گرفته و بازيگران مختلف هر يك به خوبي در جايگاه  خود قرار گرفته‌اند به صورتي كه ليقواني و مداوران به درستي براي نقش‌هاي خود انتخاب شده‌اند و "سيدجواد رضويان" نيز با برخورداري از توانايي بالاي خود بازي متفاوتي را در اين سريال به نمايش گذاشت./ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار