فارس/

فجر مقابل استقلال دست و پا بسته نیست

سرمربی تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز گفت: در بازی با استقلال دست و پا بسته نیستیم و با تمام توان برای پیروزی می‌جنگیم.

به گزارش گروه استان‌هاي باشگاه خبرنگاران، روحیه و انگیزه بازیکنان فجر برای بازی با استقلال بالا است و جوانان فجر بدون توجه به نام بازیکنان حریف در میدان ظاهر می‌شوند.

وی افزود: در فوتبال نام‌ها بازی نمی‌کنند و اینکه بازیکنان تیم استقلال تهران را ستاره‌های میلیاردی فوتبال ایران تشکیل می‌دهند خللی در انگیزه تیم فجر وارد نمی‌کند.

مسئول فنی تیم فجر سپاسی تصریح کرد: فجر در طول هفته تمرینات بانشاطی برای آمادگی بازی حساس امروز پشت سر گذاشته و به دنبال کسب امتیاز از تیم استقلال است.

سرمربی تیم فوتبال فجر سپاسی شیراز اضافه کرد: لیگ برتر جایی برای اشتباه کردن نیست و هر تیمی بهتر از موقعیت‌ها استفاده کند برنده بازی است.

يادآور مي‌شود: تیم‌های فجر سپاسی و استقلال تهران ساعت 22:15 امشب در ورزشگاه حافظیه با یکدیگر رویارویی می‌کنند.

این دو تیم تاکنون 29 بار در بازی‌های رسمی لیگ برتر و جام آزادگان با یکدیگر روبه‌رو شده‌اند که حاصل آن 15 پیروزی برای استقلال و تنها چهار پیروزی برای فجر بوده است.

10 بازی فجر و استقلال تاکنون با نتیجه تساوی همراه بوده است.

حال در واپسین روزهای ماه مبارک رمضان نگاه فوتبال‌دوستان ایرانی و هواداران دو تیم به گام‌های بازیکنان در ورزشگاه حافظیه شیراز دوخته شده تا ببینند پیروز بازی کدام تیم است./ز
برچسب ها: فارس ، فجر ، استقلال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.