رودهن/

ضعف سناریو و فیلمنامه گریبان فیلمسازی کشور را گرفته است

پیشکسوت سینما و تلویزیون کشورمان گفت : هم اکنون معضل ضعف سناریو و فیلمنامه گریبان فیلمسازی کشور را گرفته است و این موضوع بستر را برای خلق تولیدات سطحی و بی محتوا فراهم کرده است.

محمد علی کشاورز در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن در مورد وضعیت تولیدات در رسانه ملی گفت :صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران از زمان پیروزی انقلاب اسلامی در حوزه فیلم و سریال فعالیت های ارزشمندی را از خود نشان داده است و بیشتر این آثار توانسته اند واژه ماندگار فاخر بودن را یدک بکشند .

وی در ادامه این مطلب تصریح کرد :در میان این آثاری که در صحنه تلویزیون ایران ماندگارشده اند مجموعه تلویزیونی "هزار دستان "جزء آثار فاخر تلویزیون بوده است در ساخت این سریال عوامل مخختلفی دست به دست هم دادند تا این مجموعه تلویزیونی به اثری فاخر تبدیل شود .

این پیشکسوت سینما و تلویزیون کشورمان اظهار داشت :کارگردانی خوب و ماحرانه و بی نقص مرحوم علی حاتمی و نقش آفرینی بزرگان سینما و تلویزیون و سایر عوامل دیگر از جمله موارد تبدیل "هزاردستان "به تولیدی فاخر بودند.

کشاورز در پایان خاطر نشان کرد :هم اکنون معضل ضعف سناریو و فیلمنامه گریبان فیلمسازی کشور را گرفته است و این موضوع بستر را برای خلق تولیدات سطحی و بی محتوا فراهم کرده است وبرای اینکه این مشکل برطرف شود باید درز عرصه ساخت فیلم و سریال فیلمنامه های خوب و پر محتوا به نگرارش در آمده و وارد چرخه فیلمسازی کشور شود ./س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.