شبکه بانکي مي تواند با تامين منابع مالي و ارائه خدمات مورد نياز شرکتهاي پيمانکاري ، گام هاي بلندتري در مسير رشد و بالندگي کشور بردارد.

به گزارش گروه اقتصادي باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومي بانک تجارت ،‌ فلاح مدير عامل اين بانک در ديدار با مديران و مسئولان شرکتهاي پيمانکاري کشور با اشاره به نقش اين شرکتها در آباداني و رشد کشور گفت : بخش مهمي از مسئوليت عمران و توسعه کشور بر عهده پيمانکاران شريف ، متخصص و متعهد ايراني است و بدون اراده سترگ و سختکوشي مستمر شما براي ساختن ، توسعه و پيشرفت در ساير بخش هاي اقتصاد ملي غير ممکن است.

همچنين از ياد نمي بريم که پيمانکاران ايراني از بهترين کارآفرينان کشور هستند که زمينه اشتغال پايدار و مولد را در سرزمين مان فراهم مي آورند.

فلاح در ادامه با اشاره به تاريخچه و روند همکاري هاي بانک تجارت با شرکتهاي پيمانکاري و آمار قراردادهاي منعقده با اين شرکتها در سال گذشته گفت : بانک تجارت سرمايه گذار بسياري از بزرگترين طرح هاي زيربنايي عمراني و توليدي در اقتصاد کشور بوده و با توجه به شاکله خود ، همواره کوشيده است حامي قدرتمند کارآفرينان بخش خصوصي باشد ، به ويژه در ارتباط با شرکت هاي پيمانکاري کشور همواره کوشيده ايم سطح ارائه تسهيلات و خدمات بانک را تا حد امکان مطابق نياز و انتظار شما عزيزان ارتقاء دهيم.

فلاح تاکيد کرد : خوشبختانه عملکرد بانک تجارت نيز در اين زمينه موفق بوده و اين بانک توانسته است برغم همه مشکلات و محدوديت هاي خارجي سال گذشته نيز با قدرت جايگاه ممتاز خود در حوزه تعهدات ضمانتنامه و اعتبارات اسنادي را در شبکه بين بانکي کشور حفظ کند ، به گونه اي که درپايان سال 91 ، در تعهدات ضمانتنامه هاي ريالي و ارزي بيش از 38.6 درصد و در حوزه تعهدات اعتبارات اسنادي نيز بيش از 42 درصد سهم بازار را در ميان پنج بانک بزرگ تجاري کشور به دست آورد.

مديرعامل بانک تجارت در ادامه خواستار افزايش هماهنگي و هم افزايي فعاليتهاي شرکتهاي پيمانکاري کشور شد و افزود : شبکه بانکي کشور نيز موظف است تعامل سازنده با شرکتهاي پيمانکاري داشته باشد و با تامين منابع مالي و ارائه خدمات مورد نياز اين شرکتها ، در مسير رشد و بالندگي کشور گام هاي بلندتري بردارد. 

فلاح ابراز اميدواري کرد تا با ورود اقتصاد کشور به فضاي جديد و کاهش محدوديتها ، وضعيت کارآفريني، توليد و اشتغال نيز بهبود يابد .
انتهاي پيام/
برچسب ها: اقتصاد ، بازار ، بانک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار