سمنان/

طرح «احیای امر به معروف چهره به چهره» در استان سمنان آغاز شد

طرح «احیای امر به معروف چهره به چهره» به همت جامعه زنان استان سمنان در این استان آغاز شد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ، رئیس سازمان بسیج جامعه زنان استان سمنان پیش از ظهر امروز در جلسه توجیهی طرح چهره به چهره که با حضور سرگروه‏ها و مربیان صالحین در حسینه سپاه گرمسار برگزار شد، اظهار کرد: طرح چهره به چهره نگاهی فرد به فرد است و در این طرح به دنبال سرگروه‏هایی هستیم که روابط عمومی بالایی دارند.

زهره درزی‏حرفه ادامه داد: طرح چهره به چهره به دنبال این است تا با طرح دوستی با افراد، آنان را به سمت معروفات سوق دهد.

رئیس سازمان بسیج جامعه زنان استان سمنان افزود: این طرح باید در حلقه‏های صالحین خاص نوجوانان، جوانان و میان‏سالان اجرا شود.

وی بیان کرد: شرط طرح چهره به چهره این است که فردی را در اولویت قرار دهیم که ابتدا از حلقه یا محله خود باشد، چرا که باید روزانه با او در ارتباط باشیم.

درزی‏حرفه اظهار کرد: بعد از شناسایی فرد، مرحله ایجاد فضاسازی است؛ برای ارتباط‏‏گیری در این طرح باید تلاش شود تا زمینه برای ارتباط برقرار کردن خوب فراهم شده و این ارتباط تداوم پیدا کند.

وی تأکید کرد: نگاه به این طرح باید نگاهی تکلیف‏مدار باشد و تنها با آشتی و دوستی می‏توان این طرح را ترویج داد.

رئیس سازمان بسیج جامعه زنان استان سمنان گفت: پوشش کامل زنان ایرانی متأسفانه امروز یک به یک در حال برداشته شدن است و ما وظیفه داریم حرکتی جهادی کنیم.

درزی‏حرفه راهکارهایی جهت اجرایی شدن این طرح عنوان کرد و افزود: باید با کشف علایق و سلیقه‏های طرف مقابل از در دوستی با آنان وارد شده و باید با تجلی دادن معروفات در رفتار خود، آنان را به طرف معروفات تشویق کنیم.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.