تبریز/

افتتاح پارك جنگلي شهرستان ملكان همزمان با عيد سعيد فطر

مديركل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی از افتتاح پارك جنگلي شهرستان ملكان همزمان با عيد سعيد فطر خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز، تراب محمدي افزود: اين پارك جنگلي با اعتباري بالغ بر 15 ميليارد ريال ساخته و تجهيز شده است.

وي با اشاره به تجهيزات راه اندازي شده در پارك جنگلي ملكان اظهار داشت: نمازخانه هاي بانوان و آقايان، سرويس هاي بهداشتي و بوفه در اين پارك احداث شده است.

محمدي از برق رساني و محوطه سازي در اين مجموعه خبر داد و يادآور شد: 38 واحد آلاچيق در فضاي پارك جنگلي ملكان به منظور تامين رفاه گردشگران و بازديدكنندگان از اين تفرجگاه احداث شده است.

مديركل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان با بيان اينكه اين پارك جنگلي با بهره برداري در عيد سعيد فطر آماده استفاده عموم مردم و گردشگران خواهد بود، يادآور شد: پارك جنگلي ملكان در مدت دو سال احداث و تجهيز شده است.

محمدي با اشاره به جاذبه هاي طبيعي و تاريخي متعدد ملكان كه سالانه گردشگران بسياري را به اين شهرستان جذب مي كنند، خاطرنشان كرد: قلعه بختك ليلان، پل دختر، مسجد جامع و پل آجري ليلان از آثار تاريخي و نيز آب معدني شورسو و طبيعت بكر و مناظر ديدني از جمله جاذبه هاي طبيعي اين شهرستان هستند/س

برچسب ها: افتتاح ، پارک ، جنگلی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.