جشن رمضان در برج آزادی به پایان رسید

ویژه برنامه جشن رمضان با همکاری مشترک مجموعه فرهنگی هنری برج آزادی و کمیته امداد امام خمینی(ره) شمالغرب تهران در برج آزادی برگزار شد و به پایان رسید.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی برج آزادی، ویژه برنامه جشن رمضان در شبهای گذشته بخش های متنوعی را برای بازدید کنندگان در برداشت که از آن جمله می توان به حضور بازیگران مطرح سینما و تلویزیون کشور از جمله حسین مهری، گیتی معینی، لاله اسکندری، عباس غزالی، منوچهر آذری و ... اشاره کرد.

بهروز عباسی، محمود جهان و مهدی افشار و چند خواننده دیگر در شبهای گذشته تعدادی از ترانه هایشان را روی صحنه اجرا کردند.

اجرای گروه تواشیح ابرار، گروه تئاتر کودک قلقلک، گروه تئاتر پرواز، گروه موسیقی آوای دستان، گروه تواشیح الزهرا، اجرای سایه بازی، بازی با میمون و اجرای آکروبات توسط سید عباس حسینی معروف به آرش نیز از جمله برنامه های جشن رمضان در برج آزادی بود.

گفتنی است استاد حسین دراجی هر شب یک اثر را روی صحنه خوشنویسی کرد که این تابلوها برای کمک به نیازمندان به حراج گذاشته و در مجموع به مبلغ 18 میلیون ریال به فروش رفت؛ ضمن اینکه در چهارمین شب از این ویژه برنامه تابلوی مزین به نام علی (ع) توسط برج آزادی خریداری شد.

28 غرفه نیز دستاوردهای مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) شمالغرب تهران را به نمایش گذاشته و 152 میلیون ریال نیز از طریق فروش آنها به مددجویان این کمیته رسید.

یکی از اهداف کمیته امداد امام خمینی (ره) شمالغرب تهران از برگزاری جشن رمضان، جذب حامی برای کودکان بی سرپرست  بود که در این شبهای گرانقدر از ماه مبارک رمضان 1050 حامی جذب این کمیته شدند؛ این درحالی بود که مبلغ 137 میلیون ریال نیز در طی گلریزان و کمک های نقدی مردم برای کمک به 2 خانواده بی مسکن، یک بیمار کلیوی و مددجویان کمیته امداد جمع آوری شد.

ویژه برنامه جشن رمضان با همکاری مشترک مجموعه فرهنگی هنری برج آزادی و کمیته امداد امام خمینی (ره) شمالغرب تهران و با مشارکت شهرداری منطقه 9 تهران از دهم تا شانزدهم ماه مبارک رمضان از ساعت 16 تا 24 در مجموعه برج آزادی برگزار شد./ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار