5 ورزشکار متهم به قتل دنيا

سه فوتباليست راگبي با يك دونده و يك بوكسور در ليست 5 ورزشكار متهم به قتل دنيا قرار دارند.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران اوجي سيمون فوتباليست راگبي بود كه هميشه با مرگ نيكورا برادن و ران گلدمن به ياد آورده مي شود، در سال 1994 خبر غير قابل تصوري مبني به قتل همسر سابقش در خروجي بسياري از رسانه هاي دنيا قرار گرفت، پس از اين مسئله وي دستگير شد، اما وي با استخدام يك تيم حرفه ايي و فوق العاده وكيل توانست خود را از اتهام به قتل تبرئه كند اما مدتي بعد به اتهام آدم ربايي و سرقت مسلحانه دردادگاه مدني محكوم شد.
 

رابين كارتر بوكسور حرفه اي ميان وزن آمريكايي در ارتباط با قتل هاي سه گانه در سال 1966 دستگير شد، اتهام وي قتل نژاد پرستانه بود كه در نهايت با شهادت 2 شاهد و دادن پول، حكم وي كاهش يافت و در سال 1985 از زندان آزاد شد.

اسكار پتيوريس به عنوان اسطوره دو ميداني شناخته مي شود كه با دست و پاي مصنوعي خود را به عنوان يك ورزشكار حرفه ايي به جهان معرفي كرده است در فوريه 2013 ناگهان همه چيز در خصوص اين ورزشكار رنگ غير عادي به خود گرفت. مردي به نام بليد دونده تاكنون شناخته مي شد به اتهام قتل درجه يك دستگير شد بعد از اينكه منزل وي بازرسي شد جنازه 30ساله وي كه مدل نيز بود با بدن گلوله خورده در منزلش كشف شد. پرونده اسكار پتيوريس هنوز در جريان است و بررسي مي شود.
 

جري لويس در درگيري كه در باشگاه فوتبال آتلانتا در سال 2000 شكل گرفت 2 مرد كشته شدند و سه مرد هم تحت تعقيب قرار گرفتند لويي يكي از اين از افرادي بود كه دستگير شد. ابتدا وي بدون قرار وثيقه آزاد شد و در دادگاه نيز به دليل عدم وجود مستندات كافي و بيانيه شاهد در صبح قتل وي تبرئه شد.
 

رابرت روزير يكي از فوتباليست هاي مطرح آمريكايي بود كه در سال 1980 به دليل تاسيس يك فرقه نژاد پرستي به نام "ياهوبن ياهو" كه سفيد پوستان را به خاطر اعتقاد به شيكان سفيد مي كشتند دستگير شد، اما در دادگاه با شهادت عليه فرقه بن ياهو مبني بر كشته شدن 7 سفيد پوست و ارائه شاهد پس از 10 سال از زندان آزاد شد و اما بعدها به اتهام جعل به اعدام محكوم شد و هم اكنون نيز دوران محكوميت خود را مي گذراند./ زر
برچسب ها: قتل ، فوتبالیست ، دومیدانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار