قم/

نمایشگاه تخصصی خودرو، قطعات و تجهیزات وابسته در قم افتتاح می‌شود

مدیر برگزاری نمایشگاه تخصصی صنعت خودرو، قطعات و تجهیزات وابسته از آغاز به کار این نمایشگاه از 9 مرداد‌ماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، مجتبی علیشاهی امروز در نشست خبری که در پلیس راهنمایی و رانندگی قم برگزار شد، از آغاز نمایشگاه تخصصی صنعت خودرو، قطعات و تجهیزات وابسته خبر داد و افزود: این نمایشگاه از 9 مردادماه سال جاری آغاز به کار خواهد کرد و تا 12 مردادماه ادامه خواهد یافت.

وی تعداد غرفه‌های این نمایشگاه را 30 غرفه ذکر کرد و گفت: دو سوم شرکت کنندگان در این نمایشگاه از شرکت‌های بومی استان بوده و سایر شرکت کنندگان از شهرهای مشهد، تهران و ... حضور یافته و میهمان استان قم در طول برگزاری نمایشگاه هستند.

مدیر اجرایی نمایشگاه تخصصی صنعت خودرو، قطعات و تجهیزات وابسته به اهداف برگزاری این نمایشگاه اشاره کرد و ادامه داد: آشنایی بیشتر خانواده‌ها با صنعت خودروسازی، شناخت تولیدکنندگان قطعات خودرو و اطلاع از آخرین تکنولوژی این صنعت از جمله اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

وی با تاکید بر استقبال شایسته بازدید کنندگان از نمایشگاه تخصصی صنعت خودرو ادامه داد: برگزاری این نمایشگاه در سال‌های گذشته با حضور مضاعف بازدیدکنندگان و نمایندگی‌های معتبر از این نمایشگاه مواجه شد که نشانگر استقبال شایان و ظرفیت مناسب این نمایشگاه است.

علیشاهی گفت: در این نمایشگاه‌ با هدف تحقق بخشیدن حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی برای تولیدکنندگان محصولات ایرانی تخفیف‌ها و امتیازات ویژه‌ای در نظر گرفته‌ایم.

چهارمین نمایشگاه تخصصی صنعت خودرو، قطعات و تجهیزات وابسته از تاریخ 9 تا 12 مردادماه در محل دائمی نمایشگاه‌های استان قم برگزار می‌شود./س

برچسب ها: قم ، نمایشگاه ، تخصصی ، خودرو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.