نماينده عالي دولت در شهرستان دماوند از روند توسعه و پيشرفت سايت گردشگري چشمه اعلا كه به همت شهرداري دماوند در حال انجام است، ابراز رضايت كرد.

"سعيد افشارنادري" در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن افزود: يكي از موضوعات مطرح شده در جلسه شوراي فرهنگ عمومي شهرستان، بررسي ساماندهي چشمه اعلاء دماوند بود كه با حضور هيات امناي اين منطقه مورد نقد و بررسي قرار گرفت.

وي ادامه داد: در راستاي مصوبه اين جلسه، مقرر شد اعضاي شوراي فرهنگ عمومي و ستاد احيا از نزديك اين منطقه گردشگري را مورد بازديد و بررسي قرار دهند.

فرماندار شهرستان دماوند بيان كرد: در اين بازديد تمامي نيازها و مطالبات اين سايت گردشگري همچون نمازخانه، منطقه تفرجگاهي، زيبا سازي، عمراني، خدماتي و ... بازديد و بررسي شد.

وي با اشاره به اقدامات شهرداري دماوند در اين سايت گردشگري نيز گفت: طي اين بازديد شاهد اقدامات شهرداري دماوند در سالهاي گذشته و نيز سال جاري در بخش فعاليت هاي عمراني هستيم و امسال نيز عمليات عمراني اين منطقه به طور جدي با ارائه طرح جديدي در حال اجرا است كه اميد مي رود با پشتكار مسوولان امر تا پايان سال به اتمام برسد.

افشارنادري ادامه داد: طي اين بازديد مقرر شد شهرداري مكاني را به ستاد احيا واگذار كند تا نسبت به ساخت مسجد و يا نمازخانه و نيز مكاني براي برگزاري برنامه هاي فرهنگي اقدام شود.

وي به شرايط كنوني اين سايت گردشگري اشاره و خاطرنشان كرد: فضايي كه هم اكنون چشمه اعلاء دارد، فضاي مطلوبي است كه با تصميمات اتخاذ شده اميد مي رود به سوي بهبودي بيشتر حركت كند.

اين مقام مسوول به محدود بودن فضاي اين مكان براي تامين مطالبات گردشگران اشاره كرد و گفت: عمده مشكل چشمه اعلاء، محدود بودن فضاي اقامتي و تفريحي آن است و اين در حالي است كه در ايام تعطيلات شاهد حجم بالاي گردشگر به اين منطقه هستيم و همين امر با توجه به فضاي محدود عملا مشكلاتي را به همراه دارد كه اين مهم با توجه به طرح شهرداري، طبق برنامه ريزي هاي صورت گرفته در آينده ايي نزديك رفع خواهد شد./س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.