سمنان/

ساخت 50 هزار واحدمسکونی ویژه مددجویان دربرنامه کمیته امداد قرار دارد

مشاور سرپرستی و مدیرکل دفتر تامین مسکن و امور مهندسی کمیته امداد امام خمینی کشور گفت: ساخت 50 هزار واحد مسکونی ویژه مددجویان امسال در برنامه این نهاد قرار دارد.

 


ˈ به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران از سمنان ، قادر صمدیˈ در سمنان افزود: این واحدها در صورت همکاری بانکها و تامین تسهیلات احداث می شود

وی یادآور شد: سال قبل نیز قریب 15 هزار واحد مسکونی احداث و تحویل شده است و 23 هزار واحد نیز نیمه تمام مانده که امسال در برنامه تکمیل و تحویل قرار دارد.

وی گفت: در بودجه امسال قریب دو هزار میلیارد ریال اعتبار برای ساخت مسکن توسط کمیته امداد پیش بینی شده که هنوز ابلاغ و تخصیص نیافته است.

وی به طرحهای ساخت اردوگاههای ویژه این نهاد اشاره کرد و گفت: کمیته امداد در حال حاضر 29 اردوگاه فعال در کشور دارد و شش اردوگاه نیز در مرحله ساخت و دو تا سه اردوگاه مراحل طراحی را می گذرانند.

صمدی گفت: برنامه ریزی به گونه ای است که در سالهای آتی به ازای هر استان یک اردوگاه وجود داشته باشد.

مشاور سرپرست کمیته امداد امام خمینی کشور به وضعیت اردوگاه کمیته امداد در شهمیرزاد اشاره کرد و گفت: مرحله اول این اردوگاه سال آینده به اتمام می رسد.

وی گفت: برای تکمیل این اردوگاه هفت میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته بود که در حال انجام است و امسال نیز بین سه تا چهار میلیارد ریال دیگر باید برای تکمیل آن اختصاص یابد.

مدیرکل دفتر تامین مسکن و امور مهندسی کمیته امداد امام خمینی کشور گفت: بخشی از اعتبارات ساخت اردوگاهها ازمحل طرحهای سفر دولت و بقیه از محل اعتبارات کمیته امداد تامین می شود./س

برچسب ها: ساخت ، واحدمسکونی ، برنامه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.