سجادی:

در اسرع وقت به تکواندوکاران پاداش می دهیم/ قهرمانی ها را با پاداش مقیاس نکنید

معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: نباید کار با ارزش تکواندوکاران در مسابقات جهانی را با مادیات مقایسه کنیم اما در اسرع وقت پاداش ها را پرداخت می کنیم.

حمید سجادی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: خوشحالیم که در روزهای ماه مبارک رمضان توفیق خاص تکواندو را شاهد بوده ایم. قبل از اعزام تیم تکواندو به مسابقات جهانی که تقویم را چک می کردیم آرزو داشتیم که در این روزهای مبارک تیم با دست پر به کشور بازگردد.

معاون وزیر ورزش افزود: به فدراسیون تکواندو و شخص پولادگر تبریک می گوییم و همان طور که همه دیدیم مردم نیز با شکوه و علاقه به استقبال قهرمانانشان آمدند و امیدواریم که دل مردم همچنان از موفقیت های ورزشی شاد شود.

سجادی در خصوص پاداش به ملی پوشان تکواندو عنوان کرد: بهتر است خیلی زود به سراغ پاداش نرویم و قهرمانی تکواندوکاران را با مادیات مقایسه نکنیم.

وی ادامه داد: کار ملی پوشان ما بسیار با ارزش است و این تکواندوکاران همه با انگیزه و آینده دار هستند و از افتخار آفرینی آنها نیز سپاسگزاریم.

معاون وزیر ورزش عنوان داشت: جامعه ورزش می داند که هیچ کدام از ملی پوشان سابقه حضور قبلی در مسابقات جهانی را نداشتند و این تیم با میانگین 22 تا 23 سال یکی از جوان ترین تیم های شرکت کننده در مسابقات جهانی بود و همین قضیه جای تعجب برای تیم های دیگر داشت.

وی ادامه داد: ما حتی با تیم میزبان اختلاف یک امتیازی داشتیم و همین حکایت از عملکرد خوب تکواندوکارانمان داشت.

سجادی در پایان خاطرنشان کرد: گزارش را در خصوص عملکرد موفقیت آمیز تکواندکاران به وزیر نشان دادم و خوشحالی را در چهره اش دیدم و حتماً سعی می کنیم در اسرع وقت پاداش به ملی پوشان تعلق بگیرد./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار