حدادعادل در پاسخ به باشگاه خبرنگاران:

برای حضور در کابینه یازدهم به بنده پیشنهادی نشده است

عضو مجمع تشخيص مصلحت نظام در پاسخ به سوالي مبنی براینکه آیا برای حضور در کابینه یازدهم به شما پیشنهادی داده شده است یا خیر؟ گفت: نه به بنده پیشنهادی نشده است.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، "غلامعلی حداد عادل" در حاشیه مراسم افطاری کانون اسلامی فارغ التحصیلان شبه قاره هند که در تالار الزهرای سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی برگزار شد، در پاسخ به باشگاه خبرنگاران مبنی براینکه آیا برای حضور در کابینه یازدهم به شما پیشنهادی داده شده است یا خیر؟ اظهار داشت: نه به بنده پیشنهادی نشده است.

وی در پاسخ به اینکه در صورت ارائه پیشنهادی از سوی دولت یازدهم آیا شما این مسئله را می پذیرید یا خیر؟ گفت: اجازه بدهید به بنده پیشنهاد شود آن زمان پاسخ این سوال را خواهم داد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در پاسخ به سوالی درباره مراسم تحلیف "حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی" تصریح کرد: امیدواریم مراسم تحلیف همچون انتخابات با شکوه برگزار شود و سرآغاز روزهای خوب خدمتگذاری برای دولت حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی باشد.

وی در پاسخ به سوالی درباره روز قدس گفت: بنده قطره ای از دریای ملت ایران هستم و ان شاالله به این دریا می پیوندم و فریاد نفرتم را از ظلم و بی عدالتی رژیم صهیونیستی اعلام می کنم و به روح امام (ره) درود می فرستم.

این نماینده مردم تهران در مجلس شواری اسلامی در پاسخ به اینکه اصلاح طلبان افراطی قصد مصادره دولت رئیس جمهور منتخب را دارند نظر شما در این باره چیست؟ اظهارداشت: ما منتظر هستیم تا حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی کابینه را معرفی کند و آن زمان مشخص می شود که کدام یک از گمانه زنی ها درست است بنابراین باید حدود 10 روز صبر کنید همه این مسائل حل می شود البته هر کسی سعی می کند تا از کابینه سهمی بگیرد.

وی در پاسخ به سو الی درباره احتمال حضور و دعوت از جک استراو اظهار داشت: کسی این مسئله را تایید نکرده است، از دفتر دکتر روحانی هم گفتند که دعوتی نشده است لذا ما روز گذشته در فراکسیون اصولگرایان بیانیه ای صادر کردیم و شرایط مدنظرمان را برای وزرا اعلام کردیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: حداد ، عادل ، عضو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار