مرور آراء و مواضع اصحاب فتنه:

گزارش ريشه‌ها و روند انحراف و خيانت فتنه‌گران/مهدي جامي+ متن و تصاوير

جامی از عناصر " حلقه ملکوت" است که وظیفه راه‌اندازی و تأمین محتوای وبلاگ‌های متعدد را در جهت اجرای سیاست‌ها و برنامه‌ دولت‌های معاند نظام جمهوری اسلامی برعهده دارد. وی از اواسط دهه نود‌ میلادی در استخدام دستگاه تبلیغاتی غرب بوده و کارش را با تهیه‌کنندگی در بی.بی.سی شروع کرد.

به گزارش خبرنگار سياسي باشگاه خبرنگاران؛ فتنه 88 کودتاي نرم اما سنگين در قالب طراحي دقيق آمريکايي-انگليسي-اسراييلي بر ضد نظام بر آمده از انقلاب اسلامي مردم ايران بود.... کودتايي که مي‌بايستي نتايجي سهم‌گين‌تر از کودتاي 28 مرداد 32 در برداشته باشد... عبور از فتنه 88 و و کودتاي نرم دشمنان انقلاب اسلامي و اين گذرگاه بس‌دشوار ، بدون رهبري حضرت آيت‌الله العظمي خامنه‌اي ميسر نمي‌شد و اين رويداد تاريخي از مقاومت "امام و امت" در برابر خطرات به خودي خود و به روشني ، سفارش امام خميني(ره) مبني بر "پشتيبان ولايت فقيه باشيد تا به مملکت شما آسيبي نرسد" را ثابت کرد....

و امروز در سال 1392 با پشت سر گذاشتن حماسه سياسي انتخابات‌هاي مجلس، رياست جمهوري يازدهم و شوراها، مردم‌سالاري اسلامي ايران قدرت‌مندانه‌‌تر از هميشه، سرافرازي مردم ايران در جهان را نمايان کرده است....

تاکنون گزارش‌هايي درباره برخي از اصحاب فتنه از جمله عبدالکريم سروش، محسن کديور  ، عطاءالله مهاجراني  ، مجيد محمدي، اکبر گنجي  و رجبعلي مزروعي،‌ منتشر شده است.

در اين نوشته به بررسي شخصيت و سرگذشت "مهدي جامي" مي‌پردازيم. البته اين پژوهش در خصوص ده‌ها نفر از هم‌پالگي‌هاي جامي صورت گرفته که در روزهاي آينده منتشر خواهد شد.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار