مدیرکل تأمین اجتماعی‌استان‌ اصفهان خبر داد

احداث شعبه شماره 6 بیمه تامین اجتماعی اصفهان تا پایان سال جاری

مدیرکل تأمین اجتماعی استان اصفهان گفت: شعبه شماره 6 بیمه تامین اجتماعی در شمال اصفهان تا پایان سال جاری احداث می‌شود.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران علی اصغر دادخواه اظهار کرد: احداث شعبه اقماری کوشک را نیز در دستور کار خود داریم.

وی ادامه داد: برای ساخت شعبه بیمه تامین اجتماعی نجف آباد زمینی یک هزار و 300 متری را در سال 85 با هزینه‌ای بالغ بر دو میلیارد تومان خریداری کردیم.

مدیرکل تأمین اجتماعی استان اصفهان اضافه کرد: شعبه نجف آباد یک ماه پیش کلنگ زنی شد و در راستای حذف سیستم کاغذی و جایگزینی امور بیمه‌ای به وسیله اینترنت اقداماتی را صورت داده‌ایم.

وی تصریح کرد: قصد داریم برای شعبه بیمه‌ای خیابان امام خمینی (ره) از دستگاه صف بندی استفاده کنیم تا کارهای ارباب رجوع راحت‌تر انجام شود.

دادخواه افزود: تا پایان سال گذشته 24 هزار زن بی‌سرپرست که از طرف کمیته امداد معرفی شده بودند، تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار گرفتند.

وی بیان کرد: تاکنون 34 هزار زن بی‌سرپرست و یا سرپرست خانوار از سوی اداره کل بهزیستی استان اصفهان به بیمه معرفی شده‌اند که از تسهیلات بیمه استفاده و یا درصدی از حق بیمه خود را پرداخت می‌کنند.

مدیرکل تأمین اجتماعی استان اصفهان در مورد بیمه خبرنگاران در استان اصفهان گفت: ما هیچ گونه مشکلی برای تحت پوشش قرار دادن خبرنگاران نداریم و در صورتی که شرایط محیا شود خبرنگاران را تحت پوشش بیمه خبرنگاران قرار می‌دهیم.

وی به بخشودگی جرایم بیمه‌ای کارفرمایان در بخش صنفی، صنعتی و کشاورزی تا پایان سال 91 اشاره کرد و گفت: کارفرمایان تا پایان آذر سال جاری برای بخشودگی جرایم بیمه‌ای کارگران خود می‌توانند به شعبه‌های این نهاد مراجعه کنند.

دادخواه در مورد افزایش حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران تصریح کرد: برای نخستین بار دستمزد بازنشستگان و مستمری بگیران 25 درصد افزایش یافته است، افزود: بازنشستگانی که 30 سال حق بیمه پرداخت کرده‌اند و حقوق آنها کمتر از 700 هزار تومان است می‌توانند به این نهاد مراجعه کنند تا اختلاف آنها پرداخت شود.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.