خراسان رضوی/

پخش هر روزه فیلم و پویانمایی در مجتمع فرهنگی‌ امام‌خمینی مشهد

مدیر مجتمع فرهنگی ‌هنری امام‌خمینی(ره) مشهد گفت: برنامه‌های ویژه‌ای برای کودکان و نوجوانان همچون پخش هرروزه فیلم و پویانمایی در مجتمع فرهنگی ‌هنری امام‌خمینی(ره) مشهد تدارک دیده شده است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران  روح‌الله مهدی‌پناه ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برنامه سینمایی «سینما پنجشنبه»، هر روز میزبان کودکان و نوجوانان منطقه خواجه‌ربیع مشهد است.

وی افزود: این برنامه که پیشینه‌ای چندساله دارد، در ایام معمول سال، هر پنجشنبه کودکان و نوجوانان منطقه را به ضیافت رنگ و نور دعوت می‌کند و با پخش فیلم‌ها و پویانمایی‌های روز دنیا، در پی ارتقای سطح بینش بصری و دریافت‌های محتوایی این قشر آینده‌ساز است.

مهدی‌پناه عنوان کرد: در ایام ماه مبارک رمضان که مصادف با روزهای فراغت دانش‌آموزان نیز شده است، این برنامه هر روزه اجرا و با استقبال بسیار خوب کودکان و نوجوانان نیز روبه‌رو شده است.

وی افزود: کانون فیلم و عکس مجتمع فرهنگی‌هنری امام‌خمینی(ره) با سطح‌بندی علاقه‌مندان به سینما در این مجتمع، برنامه‌های ویژه‌ای را برای آنان تدارک دیده که پخش هرروزه فیلم و پویانمایی به همراه تحلیلی کوتاه از نماها، دیالوگ‌ها و محتوای فیلم، ویژه اعضای عادی این کانون است.

مهدی‌پناه تاکید کرد: در دو سطح بعدی تعریف‌شده، برگزاری نشست‌های تخصصی نقد فیلم، اکران فیلم‌های روز سینمای ایران و جهان، حمایت از تولید فیلم کوتاه پیش‌بینی شده است.

مدیر مجتمع امام‌خمینی(ره) مشهد با اشاره به استقبال بی‌نظیر کودکان از این برنامه عنوان کرد: روزانه حدود  200 کودک و نوجوان در یک سانس «سینماپنجشنبه» حضور پیدا می‌کنند و پیش‌بینی می‌کنیم که تا پایان ماه مبارک رمضان، بیش از 14هزار نفر ساعت برنامه برای آنان برگزار شود.

وی یادآور شد: مجتمع فرهنگی‌ هنری امام‌خمینی(ره) وابسته به موسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی، در خواجه‌ربیع 23 واقع شده و ویژه‌برنامه «سینما پنجشنبه» نیز ساعت 15 هر روز در آن برگزار می‌شود.
برچسب ها: خراسان ، پویانمایی ، مشهد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.