کشوری فر: کادر فنی فوتسال صبا، غول کش است/هدفمان حفظ حسن زاده در تیم است

مدیرعامل باشگاه صبای قم گفت: در کادر فنی تغییری بوجود نمی آید زیرا همین افراد فصل گذشته مدعیان لیگ را مغلوب توانایی خود کردند.

محمدرضا کشوری فر در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: برای تیم داری در لیگ برتر بودجه مناسبی را در نظر گرفتیم البته ما باید به وضعیت تمام تیم ها در رشته های مختلف ورزشی بیندیشیم به همین دلیل شروع به کار تیم فوتسال با تأخیر صورت گرفت.

مدیرعامل باشگاه صبای قم افزود: صبای قم سال گذشته شایستگی خود را به رخ رقیبان کشید و در یک فصل یکه تازی کرد. قدرت های فوتسال ایران سال گذشته قادر به از سر راه برداشتن پتانسیل و اراده بازیکنان قمی نبودند به همین دلیل برای پاسخگویی به تلاش بازیکنان و زحمات کادر فنی بودجه مناسبی در اختیار تیم می گذاریم و شرایط برای حضور پررنگشان در لیگ را فراهم می آوردیم.

کشوری فر در خصوص انتقادهایی که فصل گذشته به کادر فنی تیم فوتسال صبای قم شد، اظهار داشت: رقابت های لیگ را با کادر فنی سابق آغاز خواهیم کرد، فصل گذشته انتقادهایی متوجه سرمربی بود اما هیچ یک از این صحبت ها را قبول ندارم، کادر فنی ما کاربلد است.
این افراد در یک فصل مدعیان لیگ برتر را برای رسیدن به صدر جدول ناکام گذاشتند به همين دليل به توانایی شان ایمان دارم و ترجیح می دهم با همین نفرات، فصل جدید را شروع کنیم.

وی در ادامه بیان داشت: تیم صبای مانند گذشته با ترکیبی جوان و بومی در رقابت ها حضور می یابد همچنین با صلاحدید کادر فنی تیم با نامی متفاوت در رقابت های جام رمضان حضور یافته تا بازیکنان به آمادگی و هماهنگی نسبی دست یابند، تمرینات بدون هیچ مشکلی پی گیری می شود اما در ایام ماه مبارک رمضان تمرینات در ساعات منظمی انجام نمی گیرد زیرا تمام سالنهای فوتسال شهر محل برگزاری مسابقات درون شهری است خوشبختانه این مسائل لطمه ای به روند برنامه های کادر فنی وارد نمی کند.

مدير عامل باشگاه صباي قم خاطر نشان کرد: اصغر حسن زاده مهره کلیدی تیم ماست در جهت حفظ این بازیکن تمام تلاش خود را به کار می گیریم البته مبلغی که برای حسن زاده در نظر داریم نسبت به پیشنهادهای دیگر این بازیکن پایین تر است اما ممکن است برای جلب رضایت این بازیکن درصدی به مبلغ قراردادش بیفزاییم. در جلسه ای که امروز با حضور حسن زاده انجام می گیرد تصمیم نهایی در مورد این بازیکن گرفته می شود./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار