قم/

مقاومت قم به مرحله دوم لیگ دو و میدانی بانوان اعزام می‌شود

تیم دو و میدانی مقاومت نماینده قم در مرحله دوم رقابت‌های قهرمانی لیگ دو و میدانی بانوان باشگاه‌های کشور شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، امسال که تیم دو و میدانی مردان قم در مسابقات لیگ دو و میدانی باشگاه‌های کشور شرکت نکرده است، تیم بانوان مقاومت به نمایندگی از هیئت دو و میدانی قم در لیگ بانوان این رشته حضور دارد.

بانوان دو و میدانی کار قم که در بین آنها استعدادها و ورزشکاران توانمندی نیز حضور دارند، مرحله نخست از فصل جدید پیکارهای لیگ دو و میدانی بانوان باشگاه‌های کشور را در خرداد ماه پشت سر گذاشته‌اند و حالا قرار است در مرحله دوم لیگ به مصاف حریفان بروند.

البته میزبان مرحله دوم مسابقات دو و میدانی باشگاهی بانوان مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب تهران است و این مرحله از رقابت‌ها در بخش بانوان روزهای 24 و 25 مرداد ماه در مواد و رشته‌های مختلف برگزار می‌شود.

بر اساس برنامه ریزی فدراسیون دو و میدانی کشورمان در این مرحله از مسابقات ورزشکاران شرکت کننده از تیم‌های مختلف در 21 ماده با یکدیگر مسابقه می‌دهند در حالی که در مرحله اول که در خرداد ماه به انجام رسید،‌ تیم ثامن الحجج خراسان رضوی با کسب 244 امتیاز در مکان نخست قرار گرفت.

همچنین در شرایطی که بانوان قمی در بخش انفرادی عملکرد خوب و جالب توجهی داشتند، در رده بندی تیمی بعد از ثامن الحجج خراسان رضوی، تیم‌های مقاومت و سفیر فارس به ترتیب با 152 و 135 امتیاز در رده‌های دوم و سوم ایستادند.

در بخش انفرادی این رقابت‌ها و در رشته هفت گانه هانیه فیضی از تیم مقاومت قم در جمع برترین‌های این ماده قرار گرفت./ب

برچسب ها: قم ، دو ، میدانی ، مقاومت ، مرحله ، دوم ، لیگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.