مرور آراء و مواضع اصحاب فتنه:

گزارش ريشه‌ها و روند انحراف و خيانت فتنه‌گران/رجبعلي مزروعي+ متن و فيلم

مزروعی از اوایل دهه هفتاد شمسی با آغاز فعالیتش در روزنامه سلام تبدیل به عنصرِ مسئله‌دار با نظام شد. پس از انتخابات 88 و وقوع فتنه، او که در سازمان دادن آشوب‌هاي خیابانی و تهیه خوراک تبلیغاتی برای رسانه‌های غربی و معاند فعالیت گسترده‌ای داشت، متواری شد و سپس غیرقانونی از کشور خارج و سر از بلژیک در آورد و تا چند ماه حتی حضور خود در خارج کشور را هم بروز نمیداد.

به گزارش خبرنگار سياسي باشگاه خبرنگاران؛ فتنه 88 کودتاي نرم اما سنگين در قالب طراحي دقيق آمريکايي-انگليسي-اسراييلي بر ضد نظام بر آمده از انقلاب اسلامي مردم ايران بود.... کودتايي که مي‌بايستي نتايجي سهم‌گين‌تر از کودتاي 28 مرداد 32 در برداشته باشد... عبور از فتنه 88 و و کودتاي نرم دشمنان انقلاب اسلامي و اين گذرگاه بس‌دشوار ، بدون رهبري حضرت آيت‌الله العظمي خامنه‌اي ميسر نمي‌شد و اين رويداد تاريخي از مقاومت "امام و امت" در برابر خطرات به خودي خود و به روشني ، سفارش امام خميني(ره) مبني بر "پشتيبان ولايت فقيه باشيد تا به مملکت شما آسيبي نرسد" را ثابت کرد....

و امروز در سال 1392 با پشت سر گذاشتن حماسه سياسي انتخابات‌هاي مجلس، رياست جمهوري يازدهم و شوراها، مردم‌سالاري اسلامي ايران قدرت‌مندانه‌‌تر از هميشه، سرافرازي مردم ايران در جهان را نمايان کرده است....

تاکنون گزارش‌هايي درباره برخي از اصحاب فتنه از جمله عبدالکريم سروش، محسن کديور  ، عطاءالله مهاجراني  ، مجيد محمدي و اکبر گنجي منتشر شده است.

در اين نوشته به بررسي شخصيت و سرگذشت رجبعلي مزروعي مي‌پردازيم. البته اين پژوهش در خصوص ده‌ها نفر از هم‌پالگي‌هاي مزروعي صورت گرفته که در روزهاي آينده منتشر خواهد شد.




**متن کامل خيانت‌هاي رجبعلي مزروعي








برچسب ها: مزروعی ، گنجی ، غتنه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار