وزير آموزش و پرورش ، ‌خدمت به معلم را مصداق مقابله با جنگ نرم عنوان كرد و افزود :ايجاد مدارس قرآن ، اردوهاي راهيان نور و ... بهترين راه مقابله با جنگ نرم مي باشد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ،  دكتر حميدرضا حاجي بابايي در نشست اعضاي شوراي معاونين اين وزارتخانه در اردوگاه شهيد باهنر تهران با اشاره به اينكه  جامعه بايد  نگرش خود را  نسبت به آموزش و پرورش تغيير دهد ، تصريح كرد : همه نهادها در مقابل آموزش و پرورش بايد احساس مسئوليت كنند  كه  اين امر در جامعه خوب پيش رفته است اما به نقطه مطلوب نرسيده ايم.
وي با تاكيد بر اينكه در گذشته همه از آموزش و پرورش مطالبه داشتند ، يادآور شد :همه بايد به آموزش و پرورش بدهكار باشند و فضاي انفعال بايد از آموزش و پروش رخت بربندد و فضاي فعال ايجاد شود.
وزير آموزش و پرورش ، در ادامه خاطر نشان ساخت : كارها در آموزش و پرورش بايد حساب شده و دقيق انجام شود تا مديون نظام و انقلاب نباشيم.
وزير آموزش و پرورش با اشاره به اينكه  وقتي از جنگ نرم صحبت مي شود موضوع كتاب ، پوستر و غيره به ذهن متبادر مي شود ، افزود : هيچ جنگ نرمي در مقابل رضايت مندي مردم موفق نمي شود و رضايت مندي معلم حرف اول و آخر را در آموزش و پرورش مي زند و در مقابله با جنگ نرم بسيار مفيد است .
حاجي بابايي با اشاره به اينكه مدارس بايد كانون گرم باشد ، اظهار كرد : اگر يك روز  مديران در مدارس فضاي تربيتي مطلوب ايجاد كنند ، اين فضاي گرم تربيتي  همان مقابله با جنگ نرم است. /ل

برچسب ها: آموزش ، پرورش ، جلسه ، مدارس ، قرآن ، راهیان ، نور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار