قم/

69 ناشر داخلی و خارجی در نمایشگاه قرآن و عترت استان قم حضور دارند

مدیر نمایشگاه قران و عترت استان قم از حضور 69 ناشر داخلی و خارجی در این نمایشگاه به مناسبت ماه مبارک رمضان خبر داد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم، سیدرسول موسوی نژادیان افزود: 66 ناشر داخلی و سه ناشر خارجی از کشورهای لبنان و ترکیه در این نمایشگاه آثار خود را در معرض دید عموم قرار دادند.
وی خاطر نشان کرد: همچنین 58 شرکت نرم افزاری نیز آثار دینی و قرآنی خود در این نمایشگاه عرضه کردند.
معاون فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم حضور 40 موسسه، آموزشگاه های آزاد هنری، صنایع دستی و موزه را از دیگر بخش های این نمایشگاه عنوان کرد و افزود: برگزاری نشست های تخصصی، برپایی غرفه هایی ویژه کودک و نوجوان و موسسات قرآنی از دیگر بخش های جانبی این نمایشگاه است.
موسوی نژادیان ادامه داد: این نمایشگاه برای نخستین بار در استان قم در چنین سطح گسترده ای در ماه مبارک رمضان برگزار می شود که امسال این نمایشگاه در مجتمع ناشران استان قم برپا شده است که در چهار طبقه آن ناشران و موسسات اقدام به ارائه آثار خود کردند.
وی بیان داشت: همچنین احیا، مرمت و بازسازی کتاب های خطی و نفیس این کتابخانه بین المللی در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شده است.
موسوی نژادیان با اشاره به استقبال گسترده مردم از این نمایشگاه گفت: برپایی این نمایشگاه ها همواره مورد علاقه مردم قم بوده است و به دلیل زائرپذیر بودن این شهر برپایی دائمی چنین نمایشگاه هایی از نیازهای ضروری برای قم است./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.