تبریز/

امضاء تفاهم نامه همکاری بین کانون جهانگردی و اتومبیلرانی و منطقه آزاد ارس

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد ارس از امضاء تفاهم نامه همکاری بین منطقه آزاد ارس و کانون جهانگردی و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران در راستای آسان سازی تردد خودروهای با پلاک ارس بین مرزها و ارائه خدمات خودرویی در ارس خبر داد.


به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز، نجفی با اعلام این خبر افزود: بر اساس تفاهم نامه همکاری کانون جهانگردی و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران مراحل صدور پلاک ترانزیت را برای خودروهای ارس انجام می دهد.

نجفی با بیان اینکه منطقه آزاد ارس علاوه بر جایگاه ویژه در بین مناطق اقتصاد محور در حوزه های تولید و صنعت در حوزه گردشگری نیز دارای ویژگی های منحصربفرد می باشد افزود: یکی از مهمترین مباحث در حوزه گردشگری تامین امکانات رفاهی خودرویی برای تردد آسان در منطقه و بین الملل می باشد و در این زمینه کانون جهانگردی و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران از تجارب خوبی برخوردار است.

نجفی گفت: خروج خودروهای پلاک ارس از ایران و تردد در خارج از کشور نقش مهمی در رضایت مندی گردشگران خواهد داشت و امیدواریم این تفاهم همکاری ارائه خدمات پلاک ترانزیت این امر را تسهیل نماید.

وی تصریح کرد: سالانه میلیون ها نفر گردشگر داخلی و خارجی از جاذبه های گردشگری ارس بازدید می کنند و فراهم آوری امکانات لازم برای رفاه حال گردشگران از مهمترین عوامل تقویت خدمات گردشگری است./ب

 

برچسب ها: امضا ، تفاهم نامه ، همکاری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.