پایگاه تمام متن پایان نامه ها قابل دانلود است

ماموریت اصلی مرکز اطلاعات و مدارک علمی ایران گرد آوری و سازمان دهی، ذخیره،حفظ، بازیابی، تحلیل و اشاعه مدارک و اطلاعات علم و فناوری کشور از جمله پایان نامه هاست که به صورت تمام متن در سایتی در اختیار جامعه علمی قرار می گیرد.

به گزارش خبرنگار علمی باشگاه خبرنگاران با همکاری پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران و مرکز اطلاعات و مدارک علمی ایران( ایرانداک ) از این پس نسخه کامل پایان نامه ها و رسانه ها در سایت www.ganj.iran doc.ac.ir قابل رویت و دانلود است.

گزارشات حاکی از آن است: در این سایت آخرین آمار، مقاله ها و همایش ها، طرح های پژوهشی، گزارشات، بالاترین میزان نمایه ها، آمار بیشترین نشریات علمی قابل رویت است.

همچنین اطلاعات اسامی دانشمندان ایران و بزرگترین اندیشمندان ایرانی در صفحه اول قابل رویت است.

براساس این گزارش: گنجینه همراه اطلاعات پایان نامه ها که به نو آوری آن هر 3 ماه یک بار است قابل نصب بر روی تلفن همراه قابل نصب در گوشی های هوشمند دارای اندروید است.

این گزارش نشان می دهد: در این سایت آیکونی برای پایان نامه ها با نمایه های محدود و اطلاعات زیاد با مشارکت کنندگان و پدید آوردگان این مجموعه است.

این گزارش نشان می دهد: این پایگاه با تلاش چند سال همکاران پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران به روز نگه داشته شده و اینکه با استفاده از فناوری های روی به مرحله جدیدی از خدمات خود یعنی خدمات تمام متن از راه دور رسیده است./ع2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
سمیرا
۲۲:۴۵ ۲۰ تير ۱۳۹۳
همه چی واسه خود تهرانیاست . تهرانیا برن رایگان در اختیارشونه ولی ما که شهرستانیم باید 30 صفحه 30 صفحه پول بدیم .
Iran (Islamic Republic of)
آوا
۰۳:۲۱ ۰۶ خرداد ۱۳۹۳
من ترک هستم و زبان ترکی رو مسلط ..باور کنید دو سه تا سایت تو ترکیه هست که این کار رو میکنند و تمامی پایان نامه هارو همینطوری برای دانلود گذاشتند و این نه تنها باعث افزایش کپی نشده بلکه باعث افزایش چندین برابر علم در اونجا شده ، من خودم آنقدر از اون سایت استفاده می کنم..ای کاش کشور ما هم اینکار رو میکرد
Iran (Islamic Republic of)
دانشجوی علاقمند
۲۰:۳۹ ۲۳ اسفند ۱۳۹۲
سرکاری بود!
متاسفم!
البته حالا خودمونیم ؛ اگه کار کنه هم خدا می دونه چقدر به فرهنگ کپی پیست ما کمک می کنه!
Iran (Islamic Republic of)
دانشجو
۰۰:۱۳ ۱۳ آذر ۱۳۹۲
این همه تو بوق و کرنا کردند پول می دهی تا برات شماره مشخصی از صفحات را ارسال کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۲ ۰۳ آذر ۱۳۹۲
کار نمیکنه
Iran (Islamic Republic of)
مهدی ارجمند
۰۱:۰۰ ۳۰ شهريور ۱۳۹۲
سایت جالبی است.
آخرین اخبار