بوشهر/

برگزاری جلسات و نشست‌های پرسش و پاسخ با شهروندان

بخشدار آبپخش گفت: برگزاری جلسات و نشست‌های پرسش و پاسخ با شهروندان آبپخش در دستور کار ما قرار دارد.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ،  غلامرضا وفایی صبح امروز در نشست با نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: دغدغه همه مسئولان رفع مشکلات و دغدغه‌های مردم است و هیچ مسئولی در نظام اسلامی لحظه‌ای به مساله یا موضوع دیگری توجه ندارد.

بخشدار آبپخش خاطرنشان کرد: مسئولان و مدیران از دغدغه‌های مردم آگاه هستند و با جدیت آنها را پیگیری و برای حصول نتیجه مطلوب و باب میل مردم تلاش می‌کنند و در این زمینه نتایج و دستاوردهای ارزشمندی برای مردم شاهد بوده‌ایم.

وی با بیان اینکه دولت عدالت‌محور خدمات بیشماری به مردم ارائه کرده است، افزود: در سال‌های گذشته دولت خدمات بیشماری به مردم ارائه کرده و از هر لحظه و فرصتی که در اختیار داشته، برای رفع بخشی از مشکلات و چالش‌های پیش روی مردم بهره برده است.

وفایی بیان داشت: باید بین مدیران و مسئولانی که به‌صورت داوطلب برای آگاهی از مشکلات و دغدغه‌های مردم و اطلاع از راهکارها و پیشنهادات مردم برای رفع مشکلات بین ایشان حاضر می‌شوند با سایر مدیران تفاوت قائل باشیم.

وی اضافه کرد: حضور مسئولان بین مردم فرصت ارزشمندی است که مردم دغدغه‌های اساسی خود را بیان کنند و در فرصت‌های این چنینی باید از طرح حواشی و مطالب بیهوده خودداری کنیم و اولویت‌های شهر و منطقه خویش را بیان کنیم.

وفایی ادامه داد: باید شرایط دوستانه، تعاملی و محترمانه در نشست‌های مشترک مسئولان و مردم حاکم شود تا مسئولان با رغبت و علاقه بیشتری در جمع مردم حضور یابند و با انرژی و نشاط بیشتری در مسیر رفع مشکلات و دغدغه‌های ایشان بکوشند.

بخشدار آبپخش با اشاره به اینکه دیدگاه نماینده دشتستان درباره تجزیه شهرستان منافع آبپخش را به دنبال دارد، بیان داشت: نظر و دیدگاه نماینده شهرستان درباره چگونگی وضعیت تجزیه شهرستان منافع آبپخش را به دنبال دارد و به ما کمک می‌کند تا بتوانیم وقعیت و شرایط فعلی خود را حفظ کنیم.

وی افزود: برگزاری جلسات و نشست‌های پرسش و پاسخ با شهروندان در دستور کار ما قرار دارد و در آینده با حضور در مساجد و محلات مختلف شهر به سئوالات مردم پاسخ می‌گوییم و ایشان را در جریان پیگیری‌ها و اقدامات انجام شده قرار می‌دهیم.

وفایی بیان داشت: انتظار داریم شورای جدید آبپخش با نشاط و انرژی خاص و وحدت مضاعف نسبت به قبل برای رفع مشکلات و دغدغه‌های مردم تلاش کند و در این راه لحظه‌ای از فرصت‌ها، موقعیت‌ها و امکاناتی که پیش رو داریم را هدر ندهد.

وی افزود: حضور مکرر اعضای شورای اسلامی شهر آبپخش در تهران و پیگیری مشکلات و دغدغه‌های مردم آبپخش راهکاری است که سبب تسریع در روند حل مشکلات می‌شود و شاهد هستیم که برخی شوراهای همجوار با چنین رویکردی برای توسعه شهر خود تلاش می‌کنند./ج1

برچسب ها: بوشهر ، بخشدار ، مضاعف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.